پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۴۲۵۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از مهلت سه ماهه به آموزش و پرورش برای تهیه دستورالعمل اجرایی تعیین تکلیف نیروهای حق‌التدریس و نهضتی خبر داد.

شعار سال: سیدحمایت میرزاده در مورد آخرین تغییرات ایجاد شده در طرح بکارگیری و تعیین تکلیف نیروهای حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی، گفت: این طرح توسط اعضای کمیسیون تصویب و هم اکنون در نوبت بررسی در صحن علنی قرار دارد.

نماینده گرمی در مجلس شورای اسلامی افزود: در این طرح پیشنهاداتی مطرح شد که بر اساس آن میزان نیروی مورد نیاز را سازمان امور استخدامی با هماهنگی آموزش و پرورش بر اساس جنس، رشته و دوره مشخص می‌کند.

وی ادامه داد: نیروهای حق‌التدریس با ورود به دانشگاه فرهنگیان، دوره و مهارت‌های لازم را کسب کرده و سرانجام از آنان آزمون گرفته می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم یادآور شد: نیروهایی که بر اساس نیازها پذیرش شوند به کارگیری خواهند شد و به عنوان همکار فرهنگی و معلم خدمت می‌کنند.

میرزاده ادامه داد: البته تعداد آموزشیاران نهضت سواد آموزی بسیار زیاد است و آمار آنها نیز در اختیار قرار نگرفته است؛ از سویی موضوع تعریف "تجمیعی" و "غیرتجمیعی" نیز همچنان مورد بحث است بنابراین باید از این افراد آزمون گرفته شود و افراد پذیرفته شده وارد دانشگاه فرهنگیان شده و پس از گذراندن دوره‌های آموزشی وارد آموزش و پرورش شوند.

نماینده گرمی در مجلس شورای اسلامی افزود: سه ماه زمان برای تهیه دستورالعمل اجرایی برای وزارت آموزش و پرورش تعیین شده و دو نفر از کمیسیون آموزش نیز برای نظارت بر این امر انتخاب شده‌اند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: پیشنهادهای مذکور برای ساماندهی نیروها از طرف اعضای کمیسیون به صحن علنی ارائه شد و باید منتظر نظر نمایندگان در صحن علنی باشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مجلس شورای اسلامی ، تاریخ انتشار 26 تیر 97، کدمطلب: 394127، www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
0
0
ا.ف75
این همه بهم ریختگی تو یه وزارت خونه اون هم سالها بخواد باقی بمونه واقعا مسخره ست
ازش
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
0
واقعا خاک تو سرتون با اینهمه کارشناس و مدیر و مسئول مفت خور نمیتونید ی تصمیم ساده رو بگیرید جای تاسف داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین