پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۳۰۶۹
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۹
مسعود نصرتی شصت و پنجمین شهردار رشت، روز (شنبه) استعفانامه خود را به رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت ارائه و از سمت خود استعفا کرد.

شعارسال: سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر رشت با تایید این موضوع گفت: با توجه به حساسیت موضوع، جلسه هیات رئیسه با حضور 11 عضو شورای اسلامی رشت برگزار می شود و در جلسه فوق العاده شورا ، استعفای شهردار رشت مورد بررسی قرار می گیرد.

فاطمه شیرزاد افزود: در صوت موافقت شش عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت با استعفای شهردار، سرپرست شهرداری رشت انتخاب می شود.

پذیرش مسئولیت معاوت سازمان شهرداری ها و هیاری های کشور دلیل استعفای مسعود نصرتی شهردار رشت عنوان می شود. نصرتی در جلسه یکشنبه هفته گذشته شورای اسلامی کلانشهر رشت، در پاسخ به سئوال یکی از اعضای شورا درباره موضوع جابجایی و حضورش در وزارت کشور، طرح پیشنهاداتی در این خصوص را تایید کرده بود.

مسعود نصرتی شهریور ماه سال گذشته، با 11 رأی اعضای شورای شهر رشت، به عنوان شهردار این کلانشهر انتخاب و معرفی شده بود.

رشت از نخستین شهرهای ایران است که در آن شهرداری تاسیس شد؛ حاج میرزا خلیل آقا نخستین رئیس انجمن بلدیه رشت بود و پس از انتخاباتی در روز دهم بهمن ماه 1286، این انجمن تاسیس شد.

رشت حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط ، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 30تیر1397، کدخبر: 82977063: www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین