پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۸۹۰
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
رییس کانون صنایع غذایی آخرین وضعیت واحدهای تولیدی صنایع غذایی با شروع فصل جدید محصولات کشاورزی را تشریح کرد.

شعار سال: محمدرضا مرتضوی با اشاره به اینکه با توجه به شروع فصل جدید محصولات کشاورزی، شاهد بهبود وضعیت کارخانجات فعال در این حوزه هستیم، اظهار کرد: در صورتی که منابع مالی مورد نیاز شرکت ‌ها و کارخانجات فعال در حوزه صنایع غذایی تامین شود، با توجه به آغاز فصل جدید محصولات کشاورزی شاهد بهبود فعالیت واحدهای تولیدی خواهیم بود و این حرکت رو به جلو مشروط به حل برخی مشکلات است.

وی در مورد آخرین وضعیت دو کارخانه "مهرام” و "کاله” با توجه به صحبت‌های مطرح شده مبنی بر تعدیل نیرو یا ورشکستگی این کارخانه بیان کرد: پس از بررسی‌های صورت گرفته در خصوص وضعیت کارخانه مهرام شاهد افزایش ۱۱ درصدی میزان تولید این کارخانه نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم و با توجه به آغاز فصل جدید محصولات کشاورزی و نیز رویکرد صادرات محور این کارخانه، بهبود وضعیت آن را در ادامه شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: شاید در برهه‌ای از زمان پس از فصل برداشت تعدیل نیرویی نیز در این کارخانه وجود داشته اما با توجه به فصل برداشت محصولات کشاورزی و به ویژه فصل برداشت گوجه فرنگی نزدیک به ۷۰ نیرو به این کارخانه اضافه شده و احتمال جذب نیروی بیش از این تعداد نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه در مورد سایر شرکت‌های صنایع غذایی نیز با توجه به فصل جدید محصولات کشاورزی تعدیل نیرویی را نخواهیم داشت، خاطرنشان کرد: در مورد کارخانه "کاله” نیز مسئله ورشکستگی وجود ندارد و وضعیت این کارخانه مساعد است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت خبری اگروفود، تاریخ 10 مرداد 97، کد مطلب: 1982: www.agrofoodnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین