پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۰۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
رئیس سازمان عشایری با بیان اینکه عشایر در صف اول اقتصاد مقاومتی قرار دارند گفت: زنجیره تولید گوشت قرمز در استان ایلام تکمیل شده است

شعارسال:رئیس سازمان عشایری با بیان اینکه عشایر در صف اول اقتصاد مقاومتی قرار دارند گفت: زنجیره تولید گوشت قرمز در استان ایلام تکمیل شده است.

کرمعلی قندالی عصر سه شنبه در جمع عشایر ملکشاهی گفت: شما عشایر مرزدارانی شجاع و تولید کننده های واقعی هستید که همواره چه در عرصه دفاع از مرزها و چه اقتصاد مقاومتی منشا خدمات ارزشمندی بوده و هستید.
رئیس سازمان عشایری کشور با اشاره به مشکلات و سختی های زندگی عشایری و کوچ نشینی خاطرنشان کرد : ادامه زندگی و شغل عشایری و دامداری سنتی توسط نسل جوان نشان از ریشه دار بودن اصالت و فرهنگ عشایری است که البته باید این مهم به جد مورد توجه و حمایت مسئولان قرار گیرد.
وی افزود: استان ایلام و شهرستان ملکشاهی دارای ظرفیتهای شاخص و مهمی در حوزه دامپروری وتولید گوشت قرمز است و جمعیت قابل توجهی با تولید اقتصادی کم نظیری در این عرصه مشغول هستند و سیاست سازمان حمایت از این ظرفیت هاست.
قندلی با بیان اینکه زنجیره تولید گوشت قرمز در این استان تکمیل شده است از اختصاص 200 میلیارد ریال تسهیلات اجرای زنجیره تولید گوشت قرمز طی سه سال گذشته خبر داد و یاداور شد این استان و شهرستانهای ان از جمله قطب های تولید گوشت قرمز هستند.
فرماندار ملکشاهی نیز در این دیدار به ظرفیت های ملکشاهی در حوزه دامپروری اشاره نمود و گفت : این شهرستان از عمده تولید کننده های گوشت قرمز و سفید در سطح استان ایلام است.
محمد تاسمه ارزش اقتصادی تولیدات عشایری شهرستان را بیش از 300 میلیارد ریال عنوان نمود و گفت این قشر محبوب و سخت کوش نقش مهمی در چرخه اقتصادی شهرستان برعهده دارند.
وی به خدمات دولت به عشایر نیز اشاره نمود و گفت امسال ضمن آبرسانی سیار به اتراقگاههای عشایری شهرستان : بیش از 250 کیلومتر از راههای سخت گذر عشایری نیز مورد بهسازی قرار گرفته است.
دراین روز هچنین از دو جاده عشایری خانمروان و پشمین که با اعتبار 250 میلیارد ریال در دست احداث هستند بازدید شد.
عشایر ملکشاهی علاوه بر پرورش دام از عمده تولید کننده های صنایع دستی ،عسل مرغوب و محصولات باغی نیز محسوب می شوند .
شش هزار نفر از جمعیت 30 هزار نفری ملکشاهی را عشایر تشکیل داده اند که بیش از 18 هزار دام در اختیار دارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار01مرداد97، کدخبر: 82988517، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
ا.ف75
حس میکنم دیریت ناکارامد باعث شده که بخشی در یک شهر قوی و همون بخش در شهر دیگه ضعیف جلوه کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین