پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۲۵۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
رئیس‌جمهور در جدیدترین دستور ویژه برای برخورد با متخلفان ارزی، دستور داده تا نام افرادی که از ارز دولتی استفاده کرده و کالای خود را در مهلت مقرر به کشور نیاورده‌اند، در لیست سیاه قرار گیرند.
شعارسال: بعد از انتشار فهرست‌ دریافت‌کنندگان ارز دولتی و تخلفاتی که در این راستا صورت گرفته است، اکنون حسن روحانی، رئیس‌جمهور در جدیدترین تصمیم خود برای برخورد با متخلفان ارزی، دستور داده تا نام این افراد در لیست سیاه قرار گیرد.

در نامه‌ای که محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور به وزیر صنعت، معدن و تجارت ارسال کرده، با اشاره به تبانی برخی از شرکتهای ایرانی واردکننده کالا از برخی کشورها برای برخورداری از ارز دولتی، از پی نوشت رئیس‌جمهور برای برخورد با افراد متخلف خبر داده است. وی در این نامه اشاره کرده که رئیس‌جمهور دستور داده: «این افراد را در لیست سیاه قرار دهید».

در راستای دستور رییس جمهور، محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز به منظور برخورد با افرادی که ارز با نرخ رسمی از دولت دریافت کرده اما کالای خود را در موعد مقرر، وارد کشور نکرده‌اند، به خسروتاج، معاون صادراتی وزارت صنعت دستور داده تا کارت بازرگانی این افراد تعلیق شده، نام آنها در لیست سیاه قرار گیرد و با اتهام قاچاق ارز به مراجع قضایی معرفی شوند.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 13 مرداد 1397 ، کدخبر: 4365379 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
0
اگر روحانی نتواند گندکاری های اقتصادی پیش آمده را جمع کند، متاسفانه نظام در بد وضعیتی قرار گرفته و باید خیلی هزینه بکند.
ای کاش در انتخاب و تائید صلاحیت روسای جمهو، بیشتر دقت کنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
0
ا.ف75
دوستان همین اقا در زمینه های فساد گوی سرعت رو دارن از هم می دزدن! باز این دستور ها ینی چی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
0
0
تجربه ثات کرده این دستورات رییس جمهور همه در صحبت است نه در رفتار حقیقی او
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین