پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۴۷۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
در راستای سیاست شفاف‌سازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در چارچوب قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، جزئیات بودجه سازمان سینمایی و لیست حمایت از موسسات زیر مجموعه به تفکیک از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۱ منتشر شد.
شعارسال: روز قبل مطلبی تحت عنوان ابهامات مالی در سازمان سینمایی| بی‌تفاوتی رئیس سازمان سینمایی نسبت به " قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات" در خبرگزاری تسنیم منتشر شد که در آن نسبت به شفاف‌سازی اطلاعات در سازمان سینمایی گلایه شده بود. البته پیش از این ابهامات دیگری هم نسبت به عملکرد این سازمان صورت گرفته بود. امروز (یکشنبه 14 مرداد ماه) روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، فهرست اعلام شده رقم بودجه سازمان سینمایی و لیست پرداختی های سازمان طی سالهای 1387 تا 1391 به بنیاد سینمایی فارابی، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ، موسسه رسانه های تصویری و موزه سینما را منتشر کرد.

این اقدام می تواند گامی ابتدایی در راستای ادامه این روند شفاف‌سازی باشد. چرا که این ارقام به دوره جواد شمقدری بازمی‌گردد و لازم است این ارقام در دوره مدیریتی فعلی هم اعلام شود.

به گفته روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری رقم بودجه سازمان سینمایی ( طی سالهای 1392 تا 1396 ) و لیست پرداختی های سازمان به دیگر موسسات تابعه از همین طریق به مرور منتشر می شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 14 مرداد 1397 ، کدخبر: 1794576 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
0
0
ا.ف75
خداییش این اعلام شدن ها تو هیچ دولتی انقدر زیاد نبود که تو دولت روحانی بود! این خودش یعنی یه قدم به جلو
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
0
0
با این هزینه های اعلام شده و درآمد هایی که حینش دارن خدماتی که ارائه میدن قابل قبول نیست
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
0
0
شفاف سازی در همین حدشم واقعا بد نیست امیدوارم ادامه بدن
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین