پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۰۹
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل بدون اسم بردن از دونالد ترامپ و تد کروز، از مواضع ضد اسلامی و جنجالی این دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا انتقاد کرد.

شعارسال: در ادامه واکنش‌ها به مواضع ضد اسلامی و جنجالی دو نامزد اصلی جمهوریخواه انتخابات 2016 آمریکا، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل از مواضع این دو انتقاد کرد.

«زید رعد الحسین» کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل در اظهاراتی به مواضع جنجالی دونالد ترامپ و تد کروز در قبال مسلمانان واکنش نشان داد و از آنها انتقاد کرد.

این مقام سازمان ملل بدون نام بردن از ترامپ، با اشاره تلویحی به اظهارنظرهای ضد اسلامی او و حمایتش از «شکنجه» گفت که «تعصب، گواه و نشانه رهبری قدرتمند نیست».

او به مواضع تد کروز که خواستار «نظارت گسترده» از مسلمانان در آمریکا برای جلوگیری از حملات تروریستی شده، هم اشاره و تصریح کرد: «سخنرانی‌های ناشی از نفرت، تحریک‌آمیز و به حاشیه راندن "دیگری"، نوعی اظهارات برای خندیدن و تفنن یا ابزار محترمانه‌ای برای اهداف سیاسی نیست».

کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل افزود: «یک نامزد پیشتاز برای ریاست جمهوری این کشور، چند ماه قبل حمایت مشتاقانه خود را برای شکنجه اعلام کرد تا آنها مجبور شوند اطلاعاتی را که شاید ندارند، ارائه داده یا از خود اطلاعات بسازند».

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 28 فروردین 1395، کدمطلب: 13950128000531 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین