پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۲۵۶
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴
علاءالدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مورد پیشنهاد روحانی در مورد برگزاری رفراندوم و اینکه برخی معتقدند که منظور روحانی برگزاری همه پرسی برای مذاکره با آمریکا بوده است گفت: برگزاری رفراندوم یک اصل قانون اساسی است و رئیس جمهور این را بازگو کرده است و به معنی این نیست که ما بخواهیم برای رابطه با آمریکا رفراندوم برگزار کنیم .

شعارسال: علاءالدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مورد پیشنهاد روحانی در مورد برگزاری رفراندوم و اینکه برخی معتقدند که منظور روحانی برگزاری همه پرسی برای مذاکره با آمریکا بوده است گفت: برگزاری رفراندوم یک اصل قانون اساسی است و رئیس جمهور این را بازگو کرده است و به معنی این نیست که ما بخواهیم برای رابطه با آمریکا رفراندوم برگزار کنیم .

نماینده بروجرد در مجلس  ادامه داد: رابطه با آمریکا حاصل یک سیاست منطقی است با توجه به اینکه آمریکا دشمن قسم خورده ملت ماست و این سیاست تغییر نکرده است .

این نماینده اصول‌گرای مجلس خاطر نشان کرد: امروز نیز امریکایی‌ها سیاست گذشته‌شان را اعلام و اعمال می کنند و طبیعی است که ما با چنین آمریکایی مذاکره ای نخواهیم داشت و سیاست مان نیز در این زمینه تغییر نمی کند.

وی خاطر نشان کرد: ما رفراندومی را برای موضوعی که سیاست‌مان در موردش مشخص است در کشور برگزار نمی‌کنیم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری تحلیلی عصرایران، تاریخ انتشار: 17 مرداد 1397 ، کدخبر:625603 ،www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین