پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۴۵
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
دادگاه ترکیه موافقت خود را با تصمیم سازمان ارتباط راه دور مبنی بر مسدود کردن سایت اسپوتنیک اعلام کرد.

شعارسال: دادگاه ترکیه با تصمیم سازمان ارتباط راه دور این کشور مبنی بر مسدود کردن پایگاه خبری «اسپوتنیک» در این کشور موافقت کرد.

پنجشنبه گذشته پس از اینکه سازمان ارتباط راه دور در ترکیه (TIB) پایگاه اسپوتنیک را مسدود کرد، کاربران اینترنت نتوانستند این پایگاه را باز کنند. دادگاه منطقه «گولباشی» در آنکارا هم با این تصمیم موافقت کرد. این دادگاه اتهام سازمان ارتباط راه دور به اسپوتنیک را مناسب و در راستای حفاظت از امنیت ملی، عمومی و جلوگیری از جرم و جنایت دانست.

خبرگزاری آناتولی اعلام کرد که علاوه بر اسپوتنیک، شماری از وبلاگ‌ها هم مسدود شده‌اند. اسپوتنیک تاکنون از تصمیم دولت ترکیه مطلع نشده بود.

«مارگاریتا سیمونیان» سر دبیر اسپوتینک، این اقدام سازمان ارتباط راه دور ترکیه رانشان روشنی از فقدان شفاف‌سازی و آزادی بیان در کشور دانسته است.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاريخ انتشار: 28 فروردین 1395، کد خبر: 13950128000818، www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین