پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۷۷
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
رئیس ستاد اصلاح‌طلبان شهر تهران از برگزاری نشت هایی برای انتخاب نامزد اختصاصی حزب اعتدال و توسعه در 10 حوزه انتخابیه خبرداد و تاکید کرد: باید خروجی برای دور دوم انتخابات نیز یک فهرست باشد.

شعارسال: علی صوفی رئیس ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان در تهران در دور دهم مجلس شورای اسلامی، در مورد برنامه اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات، اظهار داشت: کار در دور دوم انتخابات آسانتر است چون در این دور افراد محدود هستند.

وی به ارائه توضیحات بیشتری پرداخت و گفت: تکلیف افرادی که در دور اول انتخابات در لیست امید حضور داشتند روشن است اما در برخی از حوزه‌های انتخابیه کاندیدای اصلاح‌طلبان به دور دوم راه پیدا نکردند که در این حوزه‌ها شورای مجامع اصلاح‌طلبان در چهارچوب سیاست‌های شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌‌طلبان اعلام مواضع خواهد کرد.

رئیس ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان در تهران خاطرنشان کرد: لیست امید شامل افرادی خواهد بود که مورد اعتمادند و در حوزه‌هایی که کاندیدای اصلحی را نداشته باشیم موضع سکوت اتخاذ می‌کنیم.

صوفی در پاسخ به این پرسش که حزب اعتدال و توسعه در 10 حوزه انتخابیه مثل بروجرد و تبریز بر خلاف اصلاح‌طلبان کاندیدای دیگری را معرفی کرده‌اند، آیا این با جهت‌گیری کلی منافات ندارد، گفت: بله، منافات دارد. الان نشست‌هایی را برگزار می‌کنیم که به وحدت برسیم. باید خروجی برای دور دوم انتخابات نیز یک لیست باشد. قرار نیست در استان‌ها 2 لیست اعلام شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بین آقایان عارف و لاریجانی جلسه‌ای برگزار شده است یا خیر، گفت: خیر، هیچ جلسه‌ای برگزار نشده است.

رئیس ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان در تهران در مورد خبر توافق روحانی، هاشمی و خاتمی برای ریاست عارف در مجلس دهم گفت: این خبر برمی‌گردد به یکسال پیش که بحث سرلیستی آقای عارف مطرح شد و بعد هم آقایان به توافق رسیدند و مطابق همان سرلیستی بحث ریاست آقای عارف در مجلس دهم هم مطرح شد.

صوفی ادامه داد: همه به این نتیجه رسیدند که کاندیدای ریاست مجلس لیست امید آقای عارف است اما اینکه آقایان هاشمی، خاتمی و روحانی در برهه فعلی جلسه‌ای داشته باشند خیر چنین اتفاقی نیفتاده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 28فروردین1395، کدخبر: 1395128000084: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین