پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۷۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۲
سرپرست شرکت شهرک های صنعتی البرز گفت: هفت ناحیه صنعتی روستایی با هدف رونق هرچه بیشتر بخش تولید داخلی دراین استان ایجاد می شود.

شعارسال: محمد امین بزازی پور فرشی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته کرج، افزود: احیاء 100 واحد تولیدی غیرفعال ازدیگر اقدامات پیش بینی شده برای رونق هرچه بیشتر چرخه اقتصاد این استان است.

وی ادامه داد:اکنون با اجرای طرح های کارورزی درصدد جذب دوهزار و 400 جوان فارغ التحصیل با هدف کاهش معضل بیکاری هستیم .

این مسئول گفت: همچنین 270 واحد صنعتی دراین استان آماده افتتاح شده که سهم قابل توجهی در اشتغالزایی و تولید خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در شعار های هرساله کشور با محوراقتصادی باید هرچه بیشتر از پتانسیل های اقتصادی داخلی بهره لازم را ببریم.

وی افزود: علاوه براین امر مهم امروز دشمنان از طریق حوزه اقتصاد و با هدف گیری معیشت مردم می خواهد وارد عمل شود که نحریم ها نمونه بارز آن است .

وی گفت:درطول تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی شاهد توطئه های مختلفی از سوی دشمنان بودیم و امروز با این نوع هدف گیری اقتصادی از سوی دشمنان لازم است تدابیر ویژه ای را داشت.

وی ادامه داد: حوزه صنعت با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت مبنی بر حمایت از کالای ایرانی اولویت فعالیت کاری خود را برمبنای حل مشکلات تولیدی و صنعتی قرار داده است.

وی گفت: حل مشکلات آب و برق واحدهای صنعتی و توجه بیش از پیش به حوزه صادرات از اقدامات موثری است که دراین زمینه مدنظر قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: با شرایط فعلی چاره ای جز توجه بیش از پیش به واحدهای کوچک صنعتی که تحریم ها مشمول آنها نمی شود نداریم و باید از این فرصت بهره بیشتری برد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 19مرداد1397، کدخبر: 82996769: www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
0
0
ا.ف75
همین ها میتونه در تامین مالی استان رو واقعا بکشه بالا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین