پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۹۴۸
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
این روزها شاهد هستیم که نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزرای دولت را استیضاح می کنند بسیار متاسفم شدم. تا کی باید مسیری را طی کنیم که منجر به عقب ماندگی ما شود؟ تا کی باید وقتی مقصران عقب افتادگی کشور در خانه ملت نشسته اند وزرای کشور پاسخگو باشند.
شعار سال : این روزها شاهد هستیم که نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزرای دولت را استیضاح می کنند بسیار متاسفم شدم. تا کی باید مسیری را طی کنیم که منجر به عقب ماندگی ما شود؟ تا کی باید وقتی مقصران عقب افتادگی کشور در خانه ملت نشسته اند وزرای کشور پاسخگو باشند.
آقایان نماینده آیا در ایران یک استاندار می تواند بدون اجازه شما بر مسند استانداری تکیه کند؟ کدام یک از مدیران کل در استانها بدون اجازه شما از وزرای دولت حکم گرفته اند؟ کدام فرماندار در کشور بدون نظر و نفوذ نمایند فرماندار شده؟ کدام یک از رؤسای ادارات توسط فرماندار که نماینده عالی دولت است انتخاب می شود؟
آقایان نماینده وقتی در همه امور دولت دخالت می کنید چگونه انتظار دارید وزیر دولت بتواند موفق عمل کند؟ مدیران ادارات حقوق شان را از دولت دریافت می کنند ولی از شما دستور میگیرند. وقتی نود درصد مدیران در کشور توسط شما انتخاب شده اند چرا باید وزیران استیضاح شوند امروز شما باید استیضاح شوید نه وزرای دولت. مشکل شما هستید نه دولت... اکثر گرفتاری کشور شما هستید چون بجای نظارت بر عملکرد دولت مدام در کار دولت دخالت می کنید. کلاه تان را قاضی با این توصیف حق استیضاح وزیر را دارید؟ چگونه دولت و کابینه اش را زیر سؤال می برید وقتی همه ادارات دولتی تحت لوای شما هستند؟ وقتی صدای شما را می شنیدم از این همه بی مسئولیتی و بی وجدانی تأسف خوردم.
چرا آن عده از نمایندگانی که با خرید آراء بر صندلی سبز مجلس تکیه زده اند استیضاح نمی کنید؟ اینها عامل اصلی فساد و رانت خواری در جامعه هستند. اینها هستند که از فقر و نداری مردم سوء استفاده می کنند فکر و اندیشه شان را با یک وعده غذا خریداری می کنند... اقایان شما مقصرید، شما مسئولید.
سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال نشریه گیل رخ ، تاریخ انتشار 20 مرداد 97، کدمطلب:- ، gilrokh3@

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین