پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۲۳۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۲
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال الحاق شهرستان‌های دارای سنخیت با استان قم همچون محلات و دلیجان به این استان هستیم.

شعارسال: حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور در قم با اشاره به موانع پیشرفت استان قم اظهار کرد: یکی از این موانع، تقسیم‌بندی‌های جغرافیایی است، استان قم تک شهرستانی است و به همین دلیل بودجه کمتری به این استان داده می‌شود.

وی با بیان اینکه به دنبال الحاق شهرستان‌های دارای سنخیت با استان قم همچون محلات و دلیجان به این استان هستیم گفت: خط انتقال آب از سد کوچری به شهر قم از شهرستان‌های دلیجان و محلات می‌گذرد و برای جلوگیری از چالش در آینده باید این شهرستان‌ها به استان قم ملحق شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم شهرستان‌های دلیجان و محلات برای الحاق به استان قم آمادگی دارند و نامه ای در این خصوص با امضای نمایندگان قم و دلیجان و محلات به دولت ارسال شده است، منتظر مطرح شدن لایحه تقسیمات جغرافیایی در صحن مجلس شورای اسلامی برای رسیدگی به این مساله هستیم.

ذوالنور اجرای طرح منوریل در شهر قم را یک عمل اشتباه دانست و تصریح کرد: این طرح توجیه اقتصادی نداشت، منوریل در مسیری ایجاد شد که امکان ادامه آن از مقابل حرم حضرت معصومه(س) وجود ندارد، ادامه منوریل قم به منطقه پردیسان و فرودگاه قم هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد که امکان تامین آن در وضعیت کنونی وجود ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پرونده منوریل قم بسته نشده است، مصلحت در تخریب این پروژه نیست و هزینه تخریب منوریل قم کمتر از هزینه تکمیل آن نیست، راهکار واگذاری این پروژه به بخش خصوصی برای استفاده در بخش گردشگری مطرح است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس قم، تاریخ انتشار 20مرداد 97، کدمطلب: 13970520000606،www.qom.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
0
0
ا.ف75
برای من هم همیشه سوال بود که چرا باید منوریل رو از ابتدا در قم اجرایی کنن؟ خب که چی بشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
از ابتدا اشتباه بود الان نصف پروزه انجام شده به این نتیجه رسیدین م.ق71
ناشناس
Germany
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
0
0
هرکاری رو که نمیدونن باید چطور پروندشو ببندن به بخش خصوصی واگذار میکنن.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین