پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۲۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵
استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم فعال تر شدن کلینیک های صنعتی در استان تاکید کرد.

شعارسال: مجید خدابخش عصر شنبه در شورای برنامه ریزی استان اظهار داشت: در بسیاری از شهرهای بزرگ و کلانشهرها شاهد پدیده حاشیه نشینی هستیم چرا که مشاورانی که برای توسعه شهر انتخاب می شوند برنامه ریزی لازم را ندارند و تنها بر روی رشد طبیعی شهر تمرکز می کنند و به فکر پدیده مهاجرت نیستند.

وی ادامه داد: در همه جای دنیا، اینده نگری برای توسعه شهر مدنظر است اما برای شهرهای ما این موارد در نظر گرفته نشده است و هم اکنون روبرو شده ایم با ۶۰۰ واحد صنعتی و مسکونی غیرمجاز در حریم شهر تبریز و خارج از محدوده آرپادره سی که مشکل بزرگی است؛ باید در این خصوص طرح ساماندهی داشته باشیم که در این کارگروه مورد بحث قرار گیرد.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر فعالیت کارشناسان حوزه های تخصصی گفت: گاه برخی امور بر عهده افراد کاملا غیر متخصص سپرده می شود مثلا می خواهیم به بنگاه اقتصادی وام بدهیم اما تصویب کنندگان و کارشناسان کدام یک متخصص این امر هستند.

وی افزود: به جای نمایندگان دستگاه های اجرایی باید شاهد حضور کارشناسان اقتصادی و مالی و بانک ها در امر تصویب این موضوعات باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: شرکت های مشاور معتبر باید در زمینه های مختلف به کار گرفته شوند، در خصوص واحدهای صنعتی نیز باید شاهد فعالیت کلینیک های مربوط به واحدهای صنعتی و تولیدی باشیم تا مشکلات واحدها به درستی شناخته شود و راه حل درست برای مشکلات آن ها پیدا شود.

خدابخش افزود: گاها واحدی مشکل فروش دارد و ما به دنبال تزریق تسهیلات به آن هستیم در حالی که اگر کار را به کلینیک های مربوطه بسپاریم چنین مشکلی نخواهیم داشت.

وی در خصوص درخواست نماینده مجلس در خصوص احداث مرغداری در برخی شهرستان ها همچون کلیبر گفت: این امر باید مورد پیگیری قرار گیرد تا این امکانات به صورت عادلانه بین شهرستان ها توزیع شود اما به شرطی که تولید محصولات به حد اشباع نرسیده باشد و اینگونه نباشد که محصولی را تولید کنیم و به دلیل اشباع در تولید، مورد استفاده قرار نگیرد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 20مرداد 97، کدمطلب: 4371804،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
0
فعال تر شدن کیلنیک های صنعتی مستلزم اینکه حمایت بشه بیشتر براشون تسهیلات قائل بشن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین