پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۴۸۶۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل با اشاره به اینکه بیش از 70 درصد دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی شاغل هستند، گفت: پذیرش دانشجویان در این دانشگاه در مقطع کاردانی از 22 مرداد و در رشته کارشناسی نیز از 29 مردادماه آغاز می‌شود.

شعارسال:رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل با اشاره به اینکه بیش از 70 درصد دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی شاغل هستند، گفت: پذیرش دانشجویان در این دانشگاه در مقطع کاردانی از 22 مرداد و در رشته کارشناسی نیز از 29 مردادماه آغاز می‌شود.

داریوش لطیفی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: پذیرش دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی در مقطع کاردانی از 22 مرداد و در رشته کارشناسی نیز از 29 مردادماه آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طی سال جاری پذیرش دانشجو در 13 مرکز انجام خواهد پذیرفت، افزود: در حال حاضر این واحد دانشگاهی از 5 هزار دانشجو برخوردار بوده که در 107 رشته و 20 مرکز فعالیت‌های علمی و پژوهشی خود را طی می‌کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل از همکاری 868 مدرس در دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی این استان خبر داد و گفت: در 15 سال اخیر 22 هزار و 772 دانشجوی اردبیلی با سپری کردن واحدهای آموزشی و مهارتی فارغ‌التحصیل شدند.

لطیفی با اشاره به اینکه دولت نیز با ارائه تسهیلاتی از رشته های خاص و مهارتی حمایت می‌کند، یادآور شد: امروزه نیاز اصلی کشور آشنایی با شغل‌های مهارتی بوده و در این دانشگاه نیز محوریت اصلی آموزش‌ها در این راستا می‌باشد.

وی از اعطای رفاه کارت به دانشجویان این دانشگاه خبر داد و افزود: چنانچه در بحث واریز یارانه‌ها نیازمند هدفمندسازی هستیم، با شناسایی دانشجویان نیازمند، در اقدامی درخور تحسین جامعه هدف از مزایای موجود در این بخش بهره‌مند می‌شوند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل یادآور شد: 70 درصد دانش‌آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی در سطح کشور شاغل هستند، هرچند تعدادی از این دانشجویان پیش از حضور در دانشگاه نیز صاحب شغل بودند اما با حضور در این دانشگاه و افزایش مهارت‌های خود زمینه کسب موفقیت‌های بیشتر در بخش‌های مختلف را فراهم کردند.

لطیفی به انجام سطح‌بندی در مراکز مختلف دانشگاه اشاره کرد و گفت: به دلیل اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی به میزان کمتری از منابع دولتی بهره‌مند می‌شود و 90 درصد مدیریت مالی دانشگاه شهریه‌محور است، در صورت کمبود منابع مالی دولتی در ادامه فعالیت‌های علمی و پژوهشی خللی وارد نمی‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزای فارس، تاریخ انتشار 21 مرداد97، کد خبر: 13970521000974 ، www. ardabil.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
0
0
ا.ف75
این نشون دهنده اینه که امروز واقعا نیاز به تئوری محض واقعا در کشوری که در حال توسعه ست نداریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین