پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۵۳۵۸۵
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۳
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: بالای ۶۰ درصد از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی ثبت‌نام شده در مراکز کاریابی لرستان فاقد مهارت هستند.

شعارسال: علی آشتاب  در سخنانی با بیان اینکه بالای ۶۰ درصد از فارغ التحصیلان دانشگاهی ثبت نام شده در مراکز کاریابی لرستان فاقد مهارت هستند، اظهار داشت: در این راستا برگزاری دوره کارورزی را برای این افراد پیش بینی کرده ایم.

وی با بیان اینکه مدت برگزاری این دوره کارورزی چهار تا شش ماه است، گفت: این دوره فرصتی بوده تا فرد فارغ التحصیل دانشگاهی با معرفی به یک واحد پذیرنده و اقتصادی مهارت لازم را کسب می کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، تصریح کرد: در قالب این دوره، به فرد یک هزینه آموزشی معادل یک سوم حداقل دستمزد پرداخت می شود و بعد از دوره کارورزی اگر این فرد توسط واحد پذیرنده جذب شود به مدت دو سال آن واحد از معافیت بیمه ای سهم کار فرما برخوردار خواهد شد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 11 شهریور 97، کدمطلب: 4391629، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین