پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۹۵۸
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به استقبال مطلوب کشاورزان استان از اجرای سیستم‌های نوین آبیاری در مزارع و باغات اظهار داشت: سال گذشته استان زنجان جایگاه چهارم توسعه سامانه‌های نوین آبیاری در کشور را از آن خود کرد.
شعار سال: مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به استقبال مطلوب کشاورزان استان از اجرای سیستم‌های نوین آبیاری در مزارع و باغات اظهار داشت: سال گذشته استان زنجان جایگاه چهارم توسعه سامانه‌های نوین آبیاری در کشور را از آن خود کرد.

فریدون داوودی از تحقق 151 درصدی برنامه های توسعه سامانه‌های نوین آبیاری در استان زنجان نسبت به تعهد برنامه اقتصاد مقاومتی خبر داد و عنوان کرد: استان زنجان سال گذشته در اجرای آبیاری‌های نوین در سطح مزارع و باغات رکورددار بوده است.

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان سطح اجرای آبیاری‌های نوین طی سال گذشته در استان زنجان را بیش از 8 هزار هکتار اعلام کرد و بیان داشت: از این سطح هم اکنون 5 هزار هکتار به طور کامل اجرایی شده و 3 هزار و 860 هکتار دیگر نیز در حال اجراست.
وی خاطرنشان کرد: سال گذشته از 85 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده برای توسعه آبیاری‌های نوین در اراضی کشاورزی استان زنجان حدود 53 درصد معادل 48 میلیارد تومان محقق شد و امسال نیز از 32 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده طی مرحله نخست برای استان تاکنون 5 میلیارد تومان تخصیص داده شده است.
داوودی یادآور شد: در حال حاضر برای تجهیز هر هکتار اراضی کشاورزی به آبیاری های قطره‌ای و تیپ مبلغ 10 میلیون تومان و آبیاری بارانی مبلغ 6.5 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض دولتی به کشاورزان پرداخت می شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 24 مرداد 1397، کدخبر: 13970524000482 ، www.zanjan.farsnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین