پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۰۸۶
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱
رئيس پليس پيشگيري ناجا با اشاره به تدابير رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالي) در مورد توجه ويژه به کلانتري‌ها، يکي از محورهاي اساسي اين توجه را پيشگيري از آسيب‌هاي خدمتي و رفتاري کارکنان دانست و بر توجه و کنترل نامحسوس فرماندهان بر کلانتري‌ها تاکيد کرد.

شعار سال: رئيس پليس پيشگيري ناجا با اشاره به تدابير رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالي) در مورد توجه ويژه به کلانتري‌ها، يکي از محورهاي اساسي اين توجه را پيشگيري از آسيب‌هاي خدمتي و رفتاري کارکنان دانست و بر توجه و کنترل نامحسوس فرماندهان بر کلانتري‌ها تاکيد کرد.

سردار "محمّد شرفي" در جمع کارکنان ستاد پليس پيشگيري ناجا با اشاره به اينکه پيشگيري بايد افزون بر جامعه در ميان کارکنان سطوح مختلف پليس نيز جريان داشته باشد و از وقوع جرايم توسط آنها جلوگيري کند، اظهار داشت: براي مقابله با آسيب کارکنان در درون سازمان ناجا بايد ابعاد گوناگون اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي را با دقت در نظر گرفت.

وي افزود: پيشگيري و اصلاح رفتار کارکنان در چارچوب طرحي با عنوان سفيران صيانت پيگيري مي‌شود که در آن بازرسان و کارشناسان پليس به بررسي رفتار و شيوه انجام وظيفه کارکنان کلانتري‌ها در رابطه با شهروندان پرداخته و در صورت لزوم آن را اصلاح مي‌کنند و بهبود مي‌بخشند و تشويقاتي نيز در همين طرح براي پرسنل وظيفه‌شناس در نظر گرفته شده است.

رئيس پليس پيشگيري ناجا خاطرنشان کرد: اين بازرسان مشکلات کارکنان، نيازهاي آنها و آنچه موجب ناراحتي و بي‌انگيزگي آنها در محل و مکان خدمت شده است را با دقت مورد بررسي و توجه قرار داده و تلاش مي‌کنند تا با رفع آن، کارکنان را به خدمت بازگردانند.

وي ادامه داد: از سوي ديگر اين بازرسي‌ها مي تواند منجر به تهيه و تدوين گزارش‌هايي شود که به شکل چشمگيري فرماندهان را در اصلاح امور و تغييرات ساختاري ياري کند.

اين مقام ارشد انتظامي يکي ديگر از ابزارهاي پيشگيري از آسيب‌هاي کارکنان را حضور فرماندهان در کلانتري‌ها و بررسي نامحسوس روند انجام ماموريت، نوع برخورد کارکنان با ارباب رجوع و مشکلات و فشارهايي که نيروها با آن دست به گريبان هستند، دانست و گفت: به اين ترتيب فرماندهان مي‌توانند با ديد بهتري در مورد يگان‌هاي انتظامي تصميم‌گيري کنند.

وي با اشاره به اينکه کلانتري واحدي خدماتي است و شرح وظايف مشخصي دارد که بايد به آن بپردازد، تاکيد کرد: از فرماندهان در همه رده‌ها مي خواهيم که به اين مسئله مهم توجه کافي داشته و از پرسنل کلانتري و پاسگاه‌ها براي مواردي به غير از وظيفه ذاتي آنها بهره‌برداري نداشته باشند.

رئيس پليس پيشگيري ناجا با بيان اينکه در کنار نظارت و صيانت، بايد به آموزش نيز توجه ويژه‌اي شود و از اين راه نيز در جهت بهبود کيفيت خدمتي و شيوه‌هاي رفتاري کارکنان تلاش کرد، اظهار داشت: به فضل الهي پليس پيشگيري همواره در برگزاري دوره‌هاي تعالي رفتار کارکنان در سطوح مختلف مجموعه خود پيشتاز بوده و اين آموزش‌ها را با جديت کامل پيگيري کرده است.

وي اضافه کرد: پايه گذاري مجتمع آموزشي پليس پيشگيري ناجا با امکانات کافي و به روز نيز از جمله اقداماتي بوده که مجموعه اين پليس براي برگزاري آموزش‌هاي رو در رو و مستقيم انجام گرفته تا توان آموزشي ما را افزايش دهد.

سردار شرفي در پايان سخنان خود بار ديگر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري(مدظله‌العالي) در مورد توجه هرچه بيشتر به کلانتري‌ و پاسگاه‌ها خاطرنشان کرد: بايد طرح تحول کلانتري‌ و پاسگاه‌ها به نقطه‌اي برسد که فرمانده‌ معظم کل قوا از اين بابت نگراني و دغدغه خاصي نداشته باشند و تمام تلاش و تمرکز مجموعه پليس پيشگيري نيز در همين راستا بوده و خواهد بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آریا ، تاریخ انتشار 23مرداد 97، کدمطلب: 20180814162053575، www.aryanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین