پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۲۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴
استیضاح رحمانی‌فضلی وزیر کشور ۲۵ امضا داشت که تعداد زیادی از این امضاها پس گرفته شده است.
شعارسال: محمدجواد کولیوند در مورد روند استیضاح وزیر کشور در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس اظهار داشت: استیضاح وزیر کشور در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس طرح می‌شود.

وی افزود: اگر تعداد امضاکنندگان استیضاح از 10 نفر کمتر شود استیضاح منتفی است.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر امضای 10 نماینده باقی بماند ابتدا در کمیسیون مطرح و سوال‌کنندگان و استیضاح کنندگان سوالات خود را از وزیر می‌پرسند و اگر قانع شدند در همان جا استیضاح تمام می‌شود.

کولیوند با بیان اینکه اگر نمایندگان سوال‌کننده قانع نشدند، استیضاح به صحن علنی ارجاع می‌شود، ادامه داد: استیضاح رحمانی‌فضلی وزیر کشور 25 امضا داشت که تعداد زیادی از این امضاها پس گرفته شده است.

وی با اشاره به روند استیضاح در بین نمایندگان بیان کرد: تحلیل من این است که با وجود شرایط فعلی، استیضاح وزیر کشور انجام نشود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خبرآنلاین ، تاریخ انتشار: 25 مرداد 1397 ، کدخبر: 797407 ، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
0
ا.ف75
این نشون میده که وزیر کشور داره کم کم به این فکر می افته که چطوری رگ خواب این نماینده های عزیز رو به دست بیاره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین