پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۵۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه در دو قوه مجریه و قضائیه برای مبارزه با فساد تعلل شده است، گفت: امروز برای بسیاری از مدیران کشور مبارزه با فساد در اولویت‌ نیست.

شعارسال: محمدنبی حبیبی در اجلاس دبیران استان‌های حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در قبال دولت فعلی دچار یک پارادوکس شده‌اند، اظهار کرد: اکثریت پست‌های مدیریتی دولت در اختیار اصلاح طلبان است؛ این‌ها اگر بخواهند در قبال مشکلات امروز کشور مسئولیت قبول نکنند، نسبت به دولت روحانی نمک نشناسی کرده‌اند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: اصلاح طلبان هم می‌خواهند پست های مدیریتی را داشته باشند و هم مسئولیت گرفتاری‌ها و مشکلات پدید آمده در کشور را نپذیرند. آنها قصد دارند در انتخابات ۱۴۰۰ خود را از عملکرد دولت آقای روحانی مبرا کنند و مجددا با فریب مردم رای بیاورند. محصول پنج ساله امروز دولت آقای روحانی، دستاورد مستقیم جریان اصلاحات است.

حبیبی در ادامه با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب خاطر نشان کرد: اینکه رهبری با اطمینان می‌گویند جنگ نخواهد شد و سپس با قاطعیت می‌فرمایند مذاکره هم نخواهیم کرد و بعد تاکید می‌کنند که از شرایط و معبر خطیر تاریخ عبور خواهیم کرد، این بیانات جز با اطمینان کامل از تائیدات و کمک الهی ایراد نشده است و البته تاکنون هم هر وقت یک خطر اساسی به جمهوری اسلامی هجوم آورده، خدا به یاری ما آمده است.

وی با اشاره به موضوع مبارزه با فساد در کشور، گفت: برای مبارزه با فساد، اولین وظیفه را قوه مجریه برعهده دارد تا از فساد جلوگیری کند. در راس هر هرم مدیریتی اگر همت وجود داشته باشد، مبارزه با فساد شدنی است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه امروز برای بسیاری از مدیران کشور مبارزه با فساد در اولویت‌ نیست، اظهار کرد: مدیران اجرایی کشور نباید مفسدان را آزاد بگذارند و از طرفی انتظار داشته باشند قوه قضائیه با آنها برخورد قاطع کند.

حبیبی با تاکید بر اینکه در دو قوه مجریه و قضائیه برای مبارزه با فساد و هم در موضوع نظارت مجلس شورای اسلامی تعلل شده است، گفت: تیم اقتصادی دولت در سیاست‌های خود شکست خورده است. ما در همین رابطه خواستار برکناری آقای جهانگیری از راس تیم اقتصادی دولت شدیم. البته از کیان دولت حمایت می‌کنیم و برکناری دولت را پیشنهادی مردود می‌دانیم اما معتقدیم حل مشکلات اقتصادی کشور با وجود این تیم اقتصادی، شدنی نیست.

وی در پایان گفت: امروز عده‌ای هنوز هم چشم‌شان به مذاکره با آمریکاست! چند مرتبه باید یک خطا را تکرار کرد؟ چرا برخی هنوز اصرار دارند مشکلات کشور در سایه کنار آمدن با آمریکا حل خواهد شد؟ آمریکا چند بار باید ثابت کند که سیاست اصلی‌اش براندازی جمهوری اسلامی است؟


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 26مرداد 97، کدمطلب: 4376805،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
ا.ف75
این همه بذر ناامیدی رو نباید در کشور پخش کرد! این مردم واقعا گناه دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین