پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۶۷۹
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توزیع سبد غذایی در بین طیف وسیعی از اقشار آسیب پذیر جامعه خبرداد.
شعارسال: انوشیروان محسنی بندپی از توزیع سبد غذایی در بین طیف وسیعی از اقشار آسیب پذیر جامعه خبرداد و افزود: این سبد حمایتی شهریورماه سال جاری در بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد، بهزیستی و دیگر اقشار آسیب پذیر کشور توزیع خواهد شد.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین اظهارداشت: بسته غذایی برای اقشار آسیب پذیر به پیشنهاد معاونت رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده که خوشبختانه دستور تامین منابع مالی این سبد از سوی سازمان برنامه و بودجه صادرشده است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سبد مدنظر ضمن کامل بودن، تعداد جمعیت بیشتری از اقشار آسیب پذیر و طبقات ضعیف جامعه را شامل می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر سه درصد بازنشستگان کشور ماهانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان حقوق دریافت می کنند، افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته بدون شک این دسته از افراد نیز در زمره دریافت کنندگان بسته مزبور خواهند بود.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگویی در رادیو اقتصاد اظهارداشت: امسال با توجه به تاکیدات ریاست جمهوری و همینطور شرایط حاکم بر اقتصاد مملکت افراد حداقل حقوق بگیر و زیر پوشش نهادهای حمایتی بیشتر مورد حمایت قرارمی گیرد.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزایش دستمزد کارگران را در شرایط فعلی در دستور کار خود دارد، یادآورشد: افزایش دستمزد نه ولی حمایت های اجتماعی مانند بحث برخورداری از بیمه تکمیلی و همینطور کمک های موردی در حال بررسی است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 27 مرداد 1397 ، کدخبر: 13970527000313 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین