پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۷۶۵
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶
فرماندار فردیس تصریح کرد: درصدد هستیم پس از تعیین و تکلیف مرزهای کرج و فردیس، نسبت به توسعه این شهرک صنعتی اقدام کنیم

شعارسال: ابوالفضل اینانلو ، با اشاره به بازدید استاندار البرز از شهرکی صنعتی فرخ‌آباد، اظهار کرد: استاندار البرز در این بازدید بر لزوم تعیین و تکلیف مرزهای شهرستان فردیس و کرج تأکید داشت.

وی با بیان اینکه بخش بزرگی از شهرک صنعتی مذکور در روستای فرخ‌آباد و بخش کمی نیز در محمدشهر کرج واقع است، خاطرنشان کرد: سعی داریم که این بخش را به فرخ‌آباد الحاق کنیم.

فرماندار شهرستان فردیس با بیان اینکه در نظر داریم بازدید دیگری به همراه مدیران صنعتی استان البرز از شهرک صنعتی فرخ‌آباد داشته باشیم، تصریح کرد: درصدد هستیم پس از تعیین و تکلیف مرزهای کرج و فردیس، نسبت به توسعه این شهرک صنعتی اقدام کنیم.

به گفته اینانلو ۶۰ تا ۷۰ هکتار زمین دولتی مجاور شهرک صنعتی واقع در روستای فرخ‌آباد وجود دارد که می‌توان از آن برای توسعه صنعت استان استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان فردیس به بازدید از منطقه سرحد آباد این شهرستان اشاره کرد و گفت: طبق اقدامات انجام‌شده، بناست که تقسیمات کشوری و تعیین مرزها برای شهرستان فردیس به‌صورت دقیق انجام شود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار27مرداد 97، کدمطلب: 4377913، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین