پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۹۳۶
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
استاندار البرز به همکاری شهرداری و بهزیستی در احداث مرکز غربالگری، ظرف مدت دو هفته تاکید کرد.

شعار سال: محمدعلی نجفی ظهر در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، گفت: هماهنگی و تلاش مسئولان استان باید به کسب پنج رتبه اول در کشور منتهی شود. اینکه البرز سی و یکمین استان کشور در تقسیمات کشوری است دال بر این نیست که باید در رتبه سی و یکم هم قرار داشته باشیم.

نجفی ضمن تاکید بر لزوم اقدامات اجرایی،زیر ساختی وکارهای فرهنگی با رویکرد پیشگیرانه، خاطرنشان کرد: یکی از تکالیف شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، پیش‌بینی احداث مرکز غربالگری است و با همکاری شهرداری کرج و بهزیستی باید به فوریت ظرف مدت دو هفته تمام اقدامات و هماهنگی‌ها برای راه اندازی مرکز غربالگری پیش بینی شود.

وی در ادامهبا اشاره بر ضرورتحضور شخص مدیر در جلسات تصمیم‌گیری استانی، افزود: لازم است مدیران ارشد در جلسات حضور داشته باشند و این به نوعی ضمانت اجرایی تصمیمات و تکالیف محوله خواهد بود.

استاندار البرز همچنین نقش صداوسیما و رسانه ها را نیز در فرهنگ‌سازی پیشگیری از مواد مخدر مورد اشاره قرار داد و گفت: عزم همه مسئولان بهبود وضعیت شاخص‌ها و شرایط اجتماعی است و مردم نیز از دریچه رسانه‌ها می‌توانند نسبت به این اهتمام آگاه شده و خود برای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها وارد میدان مشارکت شوند.

نجفی یکی از مباحث پدافندغیرعامل را مسئله پیشگیری تهدیدهای احتمالی دانست و افزود: در تصمیمات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نیز باید به بحث پدافند توجه شود.

در ادامه این نشست، مصوبات و تصمیمات جلسه قبل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بررسی شد.

آموزش دانش‌آموزان نسبت به تهدیدهای فضای مجازی، پیش بینی مرکز نگهداری شبانه در سهرابیه و حصارک، راه اندازی مرکز غربالگری استان ظرف مدت دو هفته، معرفی 150 سمن به شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برای برگزاری کلاس‌های آموزشی و پیش‌بینی درمانگاه درمان مدار در قالب اجرای طرح کرامت از جمله موضوعات طرح شده در این نشست، به شمار می رفت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 17 آبان 96،کد مطلب: 634761: www.bornanews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین