پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۳۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
فلاح نژاد گفت:مشکل آمار جمعیتی و تقسیمات کشوری در شهرستان فردیس از جمله مشکلات اساسی در برگزاری انتخابات مستقل شواری شهر فردیس بود که پس از پیگیریهای مستمر مرتفع شد
شعار سال: محمد رضا فلاح نژاد معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان فردیس ظهر امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران از حل دو مشکل اساسی در برگزاری انتخابات در شهرستان فردیس خبر داد.

وی در این خصوص گفت: مشکل آمار جمعیتی و تقسیمات کشوری در شهرستان فردیس از جمله مشکلات اساسی در برگزاری انتخابات مستقل شواری شهر فردیس بود که پس از پیگیریهای مستمر مرتفع شد.

فلاح نژاد در خصوص تقسیمات کشوری در شهرستان فردیس گفت: استانداری البرز ریل راه آهن را به عنوان مرز خدماتی شهرستان فردیس اعلام کرده بود درحالی که نقشه تقسیمات کشوری وزارت کشور، پل مترو را به عنوان مرز شهرستان فردیس معرفی کرده بود و این موضوع مشکلات اساسی را در برگزاری انتخابات مستقل شورای شهر فردیس در برخی از مناطق از جمله سرحد آباد، شهرک شهید رستمی، داشلیجه در پی داشت.

وی درادامه تصریح کرد: بر اساس نقشه جدید شهرستان فردیس شهرک شهید رستمی رای خود را به بخش مشکین دشت ، سرحد آباد، واریان شهر و رزکان نو رای خود را به شهر فردیس خواهند داد.

فلاح نژاد هم چنین خاطر نشان کرد:بر اساس نقشه جدید تقسیمات شهرستان فردیس شهرک صنعتی داشلیجه بخشی از شهرستان فردیس است.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری فردیس در خصوص مشکل جمعیتی فردیس نیز گفت: در سرشماری آمار سال ۹۵ جمعیت شهرستان فردیس ۲۷۱ هزار نفراعلام شده بود که با توجه به این که ۸۳ هزار نفر از این جمعیت در بخش مشکین دشت ساکن می باشند و جمعیت بخش مرکزی فردیس۱۹۰ هزار نفر اعلام شد که براین اساس تعداد اعضای شورای شهر فردیس به ۷ نفر تقلیل می یافت.

وی گفت: پس از پیگیریهای فراوان مشخص شد که جمعیت ۱۱۰ هزار نفری منطقه ۱۰ در سرشماری آمار به اشتباه به عنوان بخشی از جمعیت کرج محسوب شده بود که پس از رایزنی ها مستمر جمعیت واقعی فردیس ۴۰۲ هزار نفر اعلام شد و تعداد اعضای شورای شهر فردیس به ۹ نفر افزایش یافت.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری فردیس در خصوص اقدامات انجام شده جهت برگزاری انتخابات مستقل در فردیس گفت: ستاد انتخابات در شهرستان تشکیل وکمیته ها انتخاباتی کارخود را آغاز کرده اند.

وی گفت: هیئت اجرائی شهرستان فردیس فردا (یک شنبه) مشخص خواهند شد.

فلاح نژاد در ادامه اظهار داشت: ۳۰ نفر از معتمدین شهرستان به هیئت نظارت بر شوراها که نمایندگان مجلس شورای اسلامی می باشند معرفی و پس ازتایید ۸ نفر به عنوان بخش مردمی هیئت اجرائی انتخاب خواهند شد و با توجه به ۳ عضو اداری هئیت اجرائی (فرماندار، ثبت احوال و اموزش و پرورش) هیئت ۱۱ نفر اجرائی کار خود را آغاز خواهند کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ثبت نام از داوطلبین شورای شهر از ۳۰ اسفند ماه آغاز و تا روز ۶ فروردین ماه ادامه خواهد داشت و در پایان هر روز استعلام مراجع چهارگانه از کاندیداهای ثبت نام کرده انجام خواهد شد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی فردیسان، تاریخ انتشار: 28 اسفند 1395، کد مطلب: 98778، www.fardisan.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
0
با وجود اینکه خود شهر کرج جمعیت بالای 1.5میلیون نفر دارد ولی تعداد اعضای شورای شهر 13 نفر در نظر گرفته شده در صورتی که باید 21 نفر می شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین