پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۸۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
رئیس مجلس شورای اسلامی از وزارت خارجه و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درخواست کرد موضوع هتک حرمت ایرانیان در فرودگاه گرجستان را پیگیری کنند.

شعار سال: سیدتقی کبیری نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 28 مرداد) پارلمان، در اخطارب به اصل 21 قانون اساسی استناد کرد و گفت: در هفته گذشته شنیدیم که در فرودگاه گرجستان به هموطنان خانم بی‌احترامی شده است، ضمن محکومیت این اقدام درخواست دارم که وزارت خارجه، سفیر گرجستان را احضار کرده و به وی تذکر جدی داده شود.

وی افزود: مجلس باید به موضوع هتک حرمت به بانوان ایرانی در فرودگاه گرجستان ورود کند تا از این پس شاهد تکرار اینگونه برخوردهای غیردیپلماتیک نباشیم.

علی لاریجانی رئیس مجلس که ریاست جلسه را به عهده داشت در پاسخ به اخطار نماینده خوی، گفت: وزارت خارجه در این زمینه اقدام کرده و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 28مرداد 97، کدمطلب: 1806197، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
0
0
پیگیری این مثل اون یکی تو عربستان نباشه صلوات
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین