پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۸۹۷
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خوزستان از ساخت مدارس در استان خوزستان با مشارکت کمیساریای عالی پناهندگان و تشکل‌های مردم‌نهاد بین‌المللی خبر داد.
شعار سال: مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خوزستان از ساخت مدارس در استان خوزستان با مشارکت کمیساریای عالی پناهندگان و تشکل‌های مردم‌نهاد بین‌المللی خبر داد.

حمید سیلاوی اظهار کرد: اداره‌کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خوزستان برای اولین بار برنامه احداث مدارس با مشارکت کمیساریای عالی در امور پناهندگان سازمان ملل و تشکل‌های مردم‌نهاد بین‌المللی در استان خوزستان را پیگیری و اجرا می‌کند.

وی گفت: از جمله اقدامات صورت گرفته در این راستا می‌توان به احداث مدرسه 5 کلاسه در گتوند در سال گذشته و آغاز احداث مدرسه 5 کلاسه دیگر در منطقه کوی مندلی اهواز در سال جاری اشاره کرد.

سیلاوی اظهار کرد: مدرسه 5 کلاسه احداثی در شهرستان گتوند با اعتبار 4 میلیارد ریال طی سال گذشته تکمیل و با مشارکت اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس استان خوزستان کلیه تجهیزات و لوازم آموزشی مورد نیاز آن تأمین شد و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: جهت جذب و استفاده از این اعتبارات که با پیگیری مستمر این اداره‌کل و با موافقت وزارت کشور و کمیساریای عالی سازمان ملل صورت گرفت، علاوه بر دو مدرسه مذکور اعتبار احداث مدرسه 12 کلاسه دیگری برای سال 2019 مصوب گردیده و مقرر شده که این کار با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز خوزستان و اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس استان خوزستان در سال آینده میلادی صورت پذیرد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خوزستان ادامه داد: علاوه بر بحث احداث مدارس مشارکتی با نهادهای مردم‌نهاد بین‌المللی، موضوع تجهیز مدارس نیز از محل همین اعتبارات در دستور کار این اداره‌کل قرار داشته است که در همین راستا تجهیزات و لوازم مورد نیاز از جمله کولر گازی، میز و صندلی، نیمکت، کیت‌های آموزشی، سیستم‌های کامل رایانه، چاپگر و لوازم تحریر برای مدارس و دانش‌آموزان تهیه و در اختیار مدارس دارای دانش‌آموزان اتباع خارجی قرار گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 2600 دانش‌آموز اتباع خارجی مقیم خوزستان در مدارس استان خوزستان و در مقاطع سه‌گانه در حال تحصیل هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 28 مرداد 1397، کدخبر: 97052814594 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین