پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۹۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۵
سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در مورد جلسه استیضاح علی ربیعی وزیر سابق کار گفت: تا این لحظه تنها شکایت محسن بندپی سرپرست وزارت کار از استیضاح‌کنندگان به دست ما رسیده تاکنون شکایت شخصی و یا مواردی از هیات رئیسه در این خصوص به دست ما نرسیده است.
شعارسال: محمدجواد جمالی نوبندگانی در جمع خبرنگاران درخصوص جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: سه‌شنبه این هفته به دلیل تعطیلی مجلس جلسه نخواهیم داشت. این ماه حدود ۲۰ پرونده به هیات آمده و در دستور کار بررسی قرار دارد.

نماینده مردم فسا در مورد جلسه استیضاح علی ربیعی وزیر سابق کار گفت: تا این لحظه تنها شکایت محسن بندپی سرپرست وزارت کار از استیضاح‌کنندگان به دست ما رسیده تاکنون شکایت شخصی و یا مواردی از هیات رئیسه در این خصوص به دست ما نرسیده است.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان با اشاره به شکایت تعدادی از نمایندگان از برخی همکاران خود گفت: یکی از این شکایات مربوط به آقای سیف رئیس کل بانک مرکزی است که پرونده آن همچنان مفتوح است و شکایت مربوط به ناجاست.

جمالی با اشاره به شکایت سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع از برخی از نمایندگان مجلس و شکایت دادستان از یکی از نمایندگان، ادامه داد: پرونده دیگر مربوط به شکایت شورای عالی امنیت ملی از حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر است.

نماینده مردم فسا خاطرنشان کرد: یکی دیگر از این پرونده‌ها مربوط به شکایت رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه است و همچنین پرونده دیگر مرتبط با شکایت شورای عالی امنیت ملی از آقای ابوترابی نماینده مشهد است.

وی در خصوص شکایت برخی از نمایندگان از محمود صادقی درخصوص سوال از وزیر دادگستری گفت: به دلیل صحبتی که نماینده مردم تهران هنگام سوال از وزیر دادگستری داشتند، از وی شکایت شده و عنوان شکایت توهین به قضات است. همچنین کمیسیون عمران از این نماینده شکایت کرده و طی یک پرونده دیگر در کمیسیون اقتصادی از آقای حاجی دلیگانی شکایت شده که این پرونده به همراه سایر پرونده‌ها در هیات نظارت رسیدگی می‌شود.

جمالی گفت: آنچه که تا پایان خرداد به دست ما رسیده ۱۴۷ پرونده بوده که ۱۱ پرونده آن به دوره مجلس نهم مربوط می‌شود و ۱۳۶ پرونده دیگر به مجلس دهم ارتباط پیدا می‌کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار: 28 مرداد 1397 ، کدخبر: 658288 ، www.ilnanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
ا.ف75
واقعا این روزها خیلی خوب شده که ایا مجازات ها د شکایت ها داره علنی برگزار میشه! اعتماد مردم بالاتر میره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین