پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۰۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۵
ارائه سفارش و متمرکز شدن تعمیرات شناورهای دو مجموعه کشتیرانی و شرکت ملی نفتکش در مجتمع کشتی سازی ایزوایکو در بندرعباس درکارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان به تصویب رسید.

شعارسال: معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایدرو در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان که با حضور استاندار هرمزگان، مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و مدیرعامل شرکت ملی نفتکش برگزار شد، ضمن بررسی مسائل مرتبط با مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) به ظرفیت های مغفول مانده صنایع دریایی کشور اشاره کرد و گفت: حداکثر ۳۰ درصد از ظرفیت ساخت صنایع دریایی در حال استفاده است.

منصور معظمی تصریح کرد: کشتی سازی به عنوان یک صنعت پایه نیازمند توجه ویژه است و با تکیه بر توانمندی داخلی می توانیم نیازهای خود در زمینه ساخت و تعمیرات کشتی را در داخل کشور تامین کنیم.

او با تاکید بر اینکه اعتماد به بخش داخلی، پیشرفت امور را به دنبال داشته است، تصریح کرد: اعتماد به بخش داخلی موجب شده است تا شرکت ایزوایکو بتواند سکوهایی را با ظرفیت بیش از ۳ هزار تن بسازد.

رئیس هیات عامل ایدرو در ادامه خاطر نشان کرد: باید کمک کنیم تا شرکت ملی نفتکش و شرکت ملی کشتیرانی به کشتی سازان داخلی اعتماد کنند و سفارش بیشتری را به بخش داخلی اختصاص بدهند.

استاندار هرمزگان هم در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره اینکه کشتی سازی به عنوان یک صنعت پایه نیازمند توجه ویژه است، تصریح کرد: تعمیرات شناورهای کشتیرانی و شرکت ملی نفتکش در کشتی سازی بندرعباس متمرکز می شود.

فریدون همتی ادامه داد: مجتمع کشتی سازی ایزوایکو با ساخت کشتی ها و سکوهای نفتی، تجربه های موفقی داشته و توانمندی داخلی در این عرصه ها را به اثبات رسانده است. وی افزود: همچنین مجموعه کشتی سازی نیز باید با توجه به وجود فضای رقابتی، بتواند کارها را با کیفیت و متناسب با نیازهای جدید و با سرعت مناسب انجام و تحویل دهد.

استاندار هرمزگان بیان داشت: ارائه سفارش و متمرکز شدن تعمیرات شناورهای دو مجموعه کشتیرانی و شرکت ملی نفتکش در مجتمع کشتی سازی ایزوایکو در بندرعباس از جمله مهمترین تصمیمات اتخاذ شده در این نشست بوده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسکا ، تاریخ انتشار: 28 مرداد 1397 ، کد خبر: 965776 ، www.iscanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
ا.ف75
امیدوارم با این تعمیرات بتونیم او کشتی های چینی رو بیرون کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین