پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۴۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶
حسین قضاوی : وزارت امور اقتصادی و دارایی نیازمند وزیری با مختصات فردی تحلیلگری و تئوریسینی بوده که بتواند به مبانی اقتصاد کلان هم آگاه باشد و اظهار داشت که "کرباسیان" یک مدیر اجرایی بوده که از ابتدا هم فعالیت‌های او در تجارت خارجی، گمرک و شهرداری بوده و هیچ وقت تحصیلات و تجربیات وزیر فعلی از منظر تحلیلی و نظریه پردازی در حوزه اقتصادکلان نبوده است.

شعارسال: معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در آستانه استیضاح کرباسیان به گفت که مسعود کرباسیان،‌ در مسئولیتی که اکنون قرار داشته به لحاظ سوابق مطالعاتی، تخصصی و تجربی تناسبی با مسئولیت فعلی او در وزارتخانه اقتصاد ندارد.

گفته می‌شود که براساس هماهنگی‌های صورت گرفته، روز یکشنبه به عنوان زمان پیشنهادی برای حضور وزیر اقتصاد در مجلس اعلام شده که با موافقت هیات رییسه مقرر شد جلسه استیضاح در روز یکشنبه ٤ شهریور برگزار شود.

حسین قضاوی در گفتگو با  با بیان اینکه در آستانه حضور کرباسیان در مجلس، سخن گفتن از عملکرد او رسم جوانمردی نیست، درعین حال اذعان داشته که وزارت امور اقتصادی و دارایی نیازمند وزیری با مختصات فردی تحلیلگری و تئوریسینی بوده که بتواند به مبانی اقتصاد کلان هم آگاه باشد و اظهار داشت که "کرباسیان" یک مدیر اجرایی بوده که از ابتدا هم فعالیت‌های او در تجارت خارجی، گمرک و شهرداری بوده و هیچ وقت تحصیلات و تجربیات وزیر فعلی از منظر تحلیلی و نظریه پردازی در حوزه اقتصادکلان نبوده است.

به گفته وی، با توجه به این موارد، نمی‌توان از وزیر فعلی با مسئولیتی که در وزارت اقتصاد دارد توقع داشت که وظایف خود را به نحو مطلوب ایفا کند، بنابراین دراین جایگاه، فردی دیگری باید قرار گیرد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری نود اقتصادی ، تاریخ انتشار 3شهریور 97، کدمطلب: 2113262،www.90eghtesadi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
0
0
ا.ف75
واقعا این همه هجمه به دولت برای تغییر کابینه واقعا بو داره! این ها تا دیروز عزمشون برای بهبود وضعیت کجا بود؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
0
0
ا.ف75
الانم که به خواسته خودتون رسدین دیگه! غمتون چیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین