پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۶۳۸
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸
معاون منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: امسال در هفته دولت ۱۵۰ طرح هلال‌احمر کشور به بهره‌برداری می‌رسد

شعارسال: بهرام غیبی صبح یکشنبه در آیین افتتاح پایگاه امداد و نجات بین شهری قیصر امین پور گتوند اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر کشور سال گذشته با حوادث مختلفی از جمله حادثه معدن یورت، زلزله کرمانشاه، سقوط هواپیما در یاسوج و هواپیمای ترکیه مواجه بود.

وی با بیان اینکه امسال در هفته دولت ۱۵۰ طرح هلال‌احمر کشور به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: خودروی نجات و آمبولانس در اختیار همه پایگاه های امداد و نجات بین شهری گذاشته می شود.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر کشور با بیان اینکه وقوع حوادث زنگ خطری برای هلال احمر و مدیریت بحران کشور است، تصریح کرد: باید فکر و چاره اساسی برای پیشگیری و آمادگی برای مواجهه با حوادث و بحران ها داشته باشیم و نهاد ریاست جمهوری و مدیریت بحران کشور باید در این زمینه به کمک هلال احمر آمده و از آن حمایت کنند تا بتوانیم در کنار کنترل، میزان حوادث را نیز کاهش دهیم.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر کشور با بیان این که رویکرد هلال احمر امداد محوری است، گفت: سرمایه گذاری در هلال احمر هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری مطمئنی برای آینده است.

غیبی ادامه داد: جنس فعالیت های هلال احمر بشردوستانه و خیرخواهانه است و برای کمک به سوی همه خیران دست یاری دراز می کند.

 احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری گتوند به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با وسعت ۱۰ هزار متر مربع با اعتبار ۶۸۰ میلیون ریال و از محل اعتبارات ملی و استانی که از سال ۹۰ شروع شده بود امسال به بهره برداری رسید.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 4شهریور 97، کدمطلب: 4384761، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین