پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۷۸۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: با توجه به درخواست تمدید سه ماهه تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها، گزارش این تحقیق و تفحص تا اواخر مهرماه سال جاری نهایی خواهد شد.

شعار سال: جبار کوچکی‌نژاد از ارائه تقاضای تمدیدی سه ماهه «تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها» به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.

وی با اشاره به آخرین نتایج «تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها» تاکید کرد: اخیرا این هیئت گروه‌هایی را جهت تحقیق و تفحص به برخی از استان‌ها اعزام کرده است تا موضوع منابع بلاعوض سازمان هدفمندی به بخش صنعت و کشاورزی را راستی آزمایی کنند.

رئیس هیئت تحقیق وتفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها بیان داشت: می‌کوشیم تا بدانیم که آیا منابع سازمان هدفمندی یارانه‌ها به درستی در بخش صنعت هزینه شده است یا خیر لذا در این راستا جمع بندی‌ای خواهیم داشت.

کوچکی‌نژاد گفت: با توجه به در خواست تمدید سه ماهه تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها، گزارش این تحقیق و تفحص تا اواخر مهرماه سال جاری نهایی خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار 4 شهریور 97، کدمطلب: 447443، www.mizanonline.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
0
0
انشالله که زودتر اجرا بشه
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
0
0
ا.ف75
ای کاش شهرداری هارو هم در این تحقیق خودشون جای بدن تا ببینن اون تو چه خبره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین