پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۲۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۷
وزیر نیرو با بیان اینکه سد شفارود مهم‌ترین پروژه صنعت آب و برق در گیلان است گفت: احداث این سد از اولویت‌های استان گیلان بوده و باید سرعت کار در احداث آن بیشتر شود.

شعارسال: رضا اردکانیان ظهر امروز در جریان بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های صنعت آب و برق گیلان در محل احداث سد شفارود رضوانشهر با بیان اینکه مسئله حفاظت از محیط زیست بسیار مهم است اظهار کرد: این سد جزو نخسین اولویت‌های احداث بوده و باید با توجه به آنچه که کارشناسان در مورد این پروژه می‌گویند سرعت کار را بیشتر کنیم تا بتوانیم در نیمه های سال آینده وعده‌های داده شده د باره سد شفارود محقق سازیم.

وزیر نیرو مهم ترین پروژه صنعت آب و برق در گیلان را سد شفارود برشمرد و با اشاره به اینکه این سد تامین کننده آب پایدار برای مردم منطقه است افزود: بانک مرکزی با همه ی مشکلات موجود و رعایت ضوابط و قوانین در گشایش اعتبارات مورد نظر همکاری های خوبی با ما داشته است و این همکاری ها قابل تحسین است.

سد مخزنی شفارود با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است و با احداث این سد، سیلاب های فصلی کنترل و آب شرب به میزان 23 میلیون متر مکعب تامین می شود.

سد شفارود در صورت آماده شدن و تکمیل نهایی 45 میلیون متر مکعب آب را برای بیش از 10 هزار هکتار از اراضی شالیزار های منطقه و همچنین 10 میلیون متر مکعب برای صنایع در سال و تولید انرژی برق آبی به میزان سالانه 3/25 گیگاوات ساعت را در اختیار شبکه توزیع خواهد گذاشت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 5 شهریور 1397 ، کدخبر: 13970605000752 ، www.gilan.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
0
0
ا.ف75
گیلان یکی از استان هایی هست که تونسته در زمینه صنعتی هم در سال های اخیر خودی نشون بده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین