پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۶۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۱
غرضی گفت: من معتقدم اقتصاد دست دولت نیست، بلکه در اختیار گروه‌هایی است که شاید در دولت باشند، اما با سیاست‌های دولت هماهنگ و همسو نیستند.

شعارسال: محمد غرضی وزیر اسبق پست و تلگراف و تلفن افزود: اگر نگاهی به تمامی افرادی که در اتاق‌های بازرگانی حضور دارند بیندازیم اغلب افرادی بوده‌اند که از دولت به سمت بازرگانی رفته‌اند. یک مدیرکل، معاون وزیر یا مدیر موسسه دولت چگونه شب می‌خوابد و صبح بازرگان می‌شود، مجوز می‌گیرد و پس از چندی به اتاق بازرگانی راه می‌یابد؟ اینها که امروز در اتاق بازرگانی حضور دارند چه کسانی هستند؟ من پرونده همه آنها را دارم و ظرف این 50 سال همه را می‌شناسم و می‌دانم چه کسی کجا بوده و چگونه آمده است.

غرضی گفت: این افراد طیف‌های مختلف ارزهای ارزان را نشانه گرفتند. به نحوی که ابتدا ارز ارزان قیمت گرفتند، تجارت کردند، رانت خوردند، سرمایه‌دار شدند، بانک خریدند و... این است که باید با مقداری حوصله به این مسائل نگاه کرد، جست‌وجو کرد و دید که این افراد از کجا و چگونه تا این مرحله جلو آمده‌اند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری نود اقتصادی ، تاریخ انتشار: 7 شهریور 1397 ، کدخبر: 2113393 ، www.90eghtesadi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
0
0
ا.ف75
این ادعا اگر درست باشه واقعا باید خیلی از نهاد های ناظر پاسخگو باشن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
0
0
هرکسی که الان به نون و نوایی رسیده با همین رانت ها بوده. کسی هم نیست که جلوشونو بگیره. حساب پس گرفتن ازشون که بماند...
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین