پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۵۳۸۰۹
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
دانشجویان زیادی هستند که مدت قانونی بین ارائه پروپوزال و جلسه دفاع را رعایت نمی کنند و به دلایل مختلف به دنبال تمدید زمان ارائه پایان نامه هستند. اما آیا راهی برای تمدید پایان نامه وجود دارد؟

شعار سال: پایان نامه نویسی یکی از سخت ترین و پردقت ترین فعالیت دانشجویی در حیات تحصیلی خود در مقطع تحصیلات تکمیلی هست، مسئله ای که گرچه ابهاماتی در کاربردی بودن پایان نامه ها وجود دارد اما مجوزی برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد و دکتری است.

در این میان دانشجویان زیادی هستند که مدت قانونی بین ارائه پروپوزال و جلسه دفاع را رعایت نمی کنند و به دلایل مختلف به دنبال تمدید زمان ارائه پایان نامه هستند. اما آیا راهی برای تمدید پایان نامه وجود دارد؟

در صورتی که دانشجو آماده دفاع باشد و فرم های خود را به واحد پژوهش دانشکده تحویل دهد، اما استاد راهنما ظرفیت نداشته باشد، می تواند بدون تمدید پایان نامه در ترم بعد دفاع کند. به این شرط که پس از خالی شدن ظرفیت استاد راهنما، سریعا درخواست دفاع دهد. به این ترتیب، دانشجویانی که می خواستند تا 31 شهریور ماه دفاع کنند، می توانند بدون تمدید پایان نامه، جلسه دفاع خود را در بازه بعد از 31 شهریور ماه انجام دهند.

لازم به ذکر است که دانشجو باید از هر نظر آماده دفاع باشد تا این شرایط به وی اعطا شود. باید نسخه ای از پایان نامه را به واحد پژوهش تحویل دهد و استاد راهنما نیز تایید کند که ایشان آماده دفاع است. این عمل کمکی از طرف دانشگاه است که دانشجو مجبور به تمدید پایان نامه نباشد.

توضیحات بیشتر را از واحد پژوهش دانشکده خود سوال کنید. ممکن است این کار در همه دانشگاه ها مرسوم نباشد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مخبرنیوز، تاریخ انتشار 11 شهریور 97، کد مطلب: 8249898، www.mokhbernews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین