شعار سال : مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا اعلام کرد که نشان تجاری «کفش ملی» با سرمایه گذاری مشترک یک شرکت معتبر خارجی احیا می شود.این شرکت خارجی قصد دارد با تاسیس شرکت سرمایه گذاری مشترک با کفش ملی و انجام بیش از 70 میلیارد ریال سرمایه گذاری طرفین در بازار ایران حضور یابد. قرار است شبکه توزیع، کارخانجات و سوله های تولیدی، آورده شرکت کفش ملی و ماشین آلات، دانش فنی، طراحی مدل، قالب و حضور متخصصان و کارشناسان آورده این شرکت تولید کفش فرانسوی باشد.
همکاری مشترک با این شرکت فرانسوی در زمینه تولید کفش از زیرمجموعه شرکت «رویال گروپ» اروپاست و در سالهای گذشته و متاثر از تحریمها از کشور ما خارج شده بود، اکنون نهایی شده است. در نظر داریم در یک برنامه پنج ساله دستکم 10 درصد از سهم بازار کفش را به خود اختصاص دهیم.
در این پیوند، یک شرکت سرمایه مشترک (جوینت ونچر) بین شرکت کفش ملی و شرکت اروپایی رویال گروپ اروپا که کیکرز تحت مجموعه آن قرار دارد، تشکیل شده و متناسب با سهامی که دو طرف خواهند داشت، مدیریت شرکت مشترک را بر عهده خواهند گرفت.
کفش ملی زمانی بیش از ۵۲ کارخانه در صنعت کفش و چرم و بیش از ۴۰۰ فروشگاه زنجیرهای کفش ملی در سطح ایران و بین ۹ تا ۱۱هزار کارگر داشته و تولیدات این شرکت به اتحاد جماهیر سوسیالیستی شوروی سابق، مجارستان، لهستان، رومانی و حتی اروپای غربی صادر میشد.
با توجه به توان تولیدات این محصول ملی آیا ضعف مدیریتی منجر به رکود این نشان ملی شده ؟یا بینید هزینه این تغییر علامت رسمی عاید کدام گرافیست نورچشمی و همینطور تغییر سربرگها و جعبه های مارک دار و تابلوها به جیب کدام شخص و یا شرکت نورچشمی واریز شده وگرنه اینها فقط بهانه تلکه کردن پوله و بس.
شفاف سازی در این موضوع را به نهادهای مربوطه واگذار می کنیم.
منابع:
سایت خبری تابناکwww.tabnak.ir
کانال تلگرام ایران خبر
اختصاصی سایت خبری تحلیلی شعار سال