پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۵۶۹۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۵
استاندار تهران در چهاردهمین سفر از دور دوم سفرهای شهرستانی صبح دوشنبه پس از ورود به شهرستان ورامین، به بازدید از چند طرح کشاورزی این شهرستان و نیز بازدید از چندین واحد تولیدی پارکینگ مکانیزه، کاتالیست اسیدسولفوریک و چند واحد صنعتی در حوزه تولید چرم پرداخت و مشکلات واحدهای تولیدی این شهرستان بررسی کرد.

شعارسال: استاندار تهران در چهاردهمین سفر از دور دوم سفرهای شهرستانی خود وارد ورامین شد و به بررسی مشکلات واحدهای تولیدی این شهرستان پرداخت.

 محمدحسین مقیمی صبح دوشنبه پس از ورود به شهرستان ورامین، به بازدید از چند طرح کشاورزی این شهرستان و نیز بازدید از چندین واحد تولیدی پارکینگ مکانیزه، کاتالیست اسیدسولفوریک و چند واحد صنعتی در حوزه تولید چرم پرداخت.

سفر به ورامین، چهاردهمین سفر دور دوم سفرهای شهرستانی استاندار تهران پس از انتصاب به این سمت است.

استاندار تهران پیش از این و در سفر به شهرستان اسلامشهر، با صنعتگران دماوندی و فعالان اقتصادی این شهرستان دیدار داشت.

مقیمی در این سفر از چندین واحد فعال و نیمه فعال صنعتی و بنگاه اقتصادی در ورامین نیز بازدید خواهد کرد.

چند طرح اقتصادی و عمرانی در سفر استاندار تهران کلنگ زنی و افتتاح می شود

سرپرست فرمانداری ورامین در حاشیه سفر استاندار تهران به این شهرستان گفت: استاندار تهران به منظور دیدار با صاحبان صنایع و سرمایه گذاران و بررسی مشکلات عمومی این بخش به ورامین سفر کرده است.

حسین کاغذلو ادامه داد: معاونین استاندار تهران و جمعی از مدیران کل، وی را در این سفر همراهی می کنند.

وی گفت: این سفر به منظور دیدار و نشست با فعالان اقتصادی، صاحبان صنایع، کشاورزان و دامداران و بررسی مشکلات آنها انجام می شود.

سرپرست فرمانداری ورامین گفت: بازدید از گلخانه گل های شاخه بریده، چند کارخانه صنعتی ساخت پارکینگ طبقاتی، شرکت تولید پلی اتیلن و کارخانه های تولیدکننده انواع محصولات چرم در این سفر مورد بازدید قرار گرفت.

بسیاری از تولیدات واحدهای صنعتی ورامین به عراق و عمان صادر می شود

به گفته محمد امامی امین، معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار تهران، شهرداری تهران با ارائه مجوز اجرای این پارکینگ ها و قرار گرفتن گزینه اجرای این طرح در ساختمان های تازه تأسیس کمک شایانی در توسعه پارکینگ ها و رفع مشکل کمبود پارکینگ می کند.

وی همچنین در حاشیه بازدید از واحد تولیدی کاتالیست اسیدسولفوریک نیز گفت: بسیاری از تولیدات این واحدهای تولیدی به کشورهای عراق و عمان صادر می شود.

امامی امین گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی موجود در جامعه باید تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلات اقتصادی صنعتگران به‌کارگیری و از این فرصت به‌دست‌آمده به نحو احسن استفاده کنیم، صنعتگران و تولیدکنندگان در مدت ۴۰ سال گذشته از انقلاب همیشه زیر بار تحریم‌های آمریکا و استکبار جهانی و کشورهای اروپایی بودند و توانستند از این تحریم‌ها سربلند بیرون بیاید.

استاندار تهران نیز در حاشیه سفر به ورامین در جمع خبرنگاران گفت: قصد بنده و مدیران کل استان تهران از دور دوم سفرهای شهرستانی، این است، که از نزدیک با مشکلات صنعتگران و واحدهای تولیدی شهرستان ها آشنا شویم.

تامین مواد اولیه و نوسانات بازار ارز مشکل اصلی تولیدکنندگان

محمدحسین مقیمی اضافه کرد: باید بتوانیم، با تصمیمات امروز درصدی از مشکلات تولید در سطح صنعت، تولید و گردشگری ورامین را حل کنیم.

وی با بیان این که در بازدید امروز کمبودهای واحدهای صنعتی در ورامین شناسایی شد، گفت: همه می بایست در جهت رفع مشکلات تولیدکنندگان و کشاورزان تلاش کنیم.

یکی از تولیدکنندگان در جریان بازدید استاندار تهران از واحد تولیدی خود، گفت: بانک‌ها از پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت به تولیدکنندگان خودداری می‌کنند و دولت حمایت لازم و کافی از صادرات را ندارد.

وی اضافه کرد: بالا رفتن قیمت ارز و نوسانات در بازار مهم‌ترین مشکل تولیدکنندگان و صنعتگران است.

صنعتگر دیگری که از کارخانه وی بازدید شد، گفت: تأمین مواد اولیه و نقدینگی مهم ترین مشکل تولیدکنندگان است.

پیش از این، استاندار تهران در دور دوم سفرهای شهرستانی خود، به شهرستان های پاکدشت، رباط کریم، قرچک، قدس، شهریار، بهارستان، فیروزکوه، ری، دماوند و اسلامشهر سفر کرده و مشکلات این شهرستان ها را پیگیری و تصمیماتی برای حل آن ها اتخاذ کرده بود.

بر اساس این گزارش، محمد امامی امین، معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار تهران چند ساعت قبل از ورود استاندار تهران به ورامین، به این شهرستان سفر و از واحدهای صنعتی تولید شیرآلات بهداشتی ساختمانی، واحد صنعتی چاپ و بسته‌بندی انواع ظروف فلزی و چند واحد تولیدی دیگر بازدید کرده بود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 26شهریور 97، کدمطلب:4405559 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
0
کاش طی این بازدید ها کمکی هم برای پایدار موندن تولیدات این صنعتگران صورت بگیره.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین