پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۹۶۵۵۰
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
رئیس دفتر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ورامین از برگزاری تورهای رایگان ورامین گردی در ایام نوروز ۹۸ خبر داد.


شعارسال :‌رئیس دفتر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ورامین از برگزاری تورهای رایگان ورامین گردی در ایام نوروز ۹۸ خبر داد.

‌ژیلا خدادادی  گفت: با هدف معرفی آثار تاریخی به علاقمندان و مسافران نوروزی و با همکاری معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان تهران، تورهای رایگان ورامین گردی در ایام نوروز ۹۸ برگزار می شود که طی آن گردشگران از آثاری نظیر مسجدجامع، برج علاءالدوله و امامزاده یحیی بازدید می شود.

رئیس دفتر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ورامین ادامه داد: این تورهای رایگان از روز سوم تا نهم فروردین ماه و از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ ظهر برگزار می شود و اتوبوس های گردشگری از میادین اصلی ورامین پذیرای مسافران بوده و در زمان اجرای تورهای نیمروزه ورامین گردی‌ از میهمانان پذیرایی نیز می‌شود.
‌برگزاری تورهای ‌رایگان ورامین گردی در ایام نوروز ۹۸ ‌
وی تصریح کرد: مسیر های مختلفی برنامه ریزی شده و در این تور ها گردشگران به همراه لیدر و راهنما از آثار تاریخی همچون مسجد جامع‌، برج علاءالدوله‌، امامزاده یحیی (ع)‌، امامزاده حسین رازی (ع)‌، محراب امامزاده شاه حسین (ع)‌، یخچال حصارکوچک‌، آب انبار قلعه بلند و آثار تاریخی و جاذبه های طبیعت گردی روستای هدف گردشگری خاوه بازدید خواهند کرد.

وی گفت: شهرستان ورامین از ظرفیت های گردشگری متنوعی در حوزه میراث فرهنگی، آثار تاریخی، بقاع متبرکه و طبیعت بکر برخوردار است که این آثار و ظرفیت ها هموار مورد توجه گردشگران خارجی و داخلی قرار گرفته است.

خدادادی در پایان افزود: ورامین بیش از ۴۰۰ اثر و محوطه مهم تاریخی دارد که از این تعداد، ۷۸  اثر در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.
‌برگزاری تورهای ‌رایگان ورامین گردی در ایام نوروز ۹۸ ‌
شعارسال،با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:29 اسفند 1397،کدخبر:97122915183،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین