پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۵۸۱۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بر لزوم مهارت آموزی در کنار تحصیل دانش توسط دانشجویان تاکید کرد.

شعار سال: دکتر علی بهادر در جمع دانشجویان جدید دانشگاه افزود: زمانی می توان کشوری سالم و موفق داشت که جوانانی سالم و دانا داشته باشد، نبود دانایی باعث توقف پیشرفت در یک کشور می شود، پس جوانان باید علم آموزی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

او با بیان اینکه جامعه برای پیشرفت به علم آموزی نیاز دارد، دانشگاه را در جایگاهی فراتر از آموزش دانش به جوانان معرفی کرد و ادامه داد: دانشگاه محل آموزش اخلاق و مهارت آموزی نیز هست و دانشجویان باید تلاش کنند پس از فارغ التحصیلی، اشتغال زایی داشته باشند.

دکتر بهادر، با اشاره به توانمندی های دانشگاه علوم پزشکی شیراز در رشته هایی نظیر پزشکی، پیراپزشکی و داروسازی در کشور، گفت: پدر و مادرها می توانند در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره، به مراکز مشاوره و دفتر ارتباط با خانواده ها مراجعه کنند، همچنین برای دانشجویان، امکانات فرهنگی، هنری و ورزشی پیش بینی شده تا در کنار تحصیل، در ابعاد دیگر نیز رشد و پویایی داشته باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به برخی ضوابط محیط های اجتماعی، از دانشجویان خواست تا در طول سال های تحصیل، به ضوابط دانشگاه نیز مقید باشند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با تبریک به خانواده ها و دانشجویان برای موفقیت در کنکور سراسری و پذیرش در یکی از بهترین دانشگاه های کشور، ابراز امیدواری کرد تا دانشگاه بتواند به بهترین نحو، وظایف خود را در قبال دانشجویان و خانواده های آنان انجام دهد.

دکتر کوروش عزیزی به امکانات و توانمندی های دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حوزه های فرهنگی، آموزشی، علمی و پژوهشی اشاره کرد که دانشجویان پس از فارغ التحصیلی می توانند از نظر علمی و عملی، افرادی موفق در سیستم سلامت کشور باشند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه همچنین با اشاره به فعالیت دفتر ارتباط با خانواده ها، نسبت به پیش بینی راه های توسعه تعامل، به خانواده ها اطمینان داد و گفت: در دانشگاه تلاش شده با تامین محیطی مناسب، امنیت فکری برای دانشجویان فراهم شود و این امر با همکاری خانواده ها، ارتقا می یابد.

او از پیش بینی زمینه های شغلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز پس از فارغ التحصیلی، به عنوان یکی از ویژگی های مثبت این دانشگاه نام برد و افزود: بر همین اساس تمام تلاش مجموعه دانشگاه، پرورش دانشجویانی پویا و موثر در امر خدمت به جامعه و پیشرفت کشور است.

دکتر عزیزی همچنین از برگزاری آئین رویش در هفته نخست مهر خبر داد که در این طرح دانشجویان با امکانات، تسهیلات و قوانین دانشگاه آشنا می شوند.

کار نام نویسی بیش از ۹۰۰ دانشجوی جدید دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از روز گذشته در دانشکده توانبخشی شیراز، آغاز شده و تا فردا، بیست و هفتم شهریور نیز، ادامه دارد.

به همین مناسبت، دکتر علی بهادر رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با همراهی دکتر کوروش عزیزی معاون فرهنگی و دانشجویی، دکتر مصباح شمس معاون آموزشی، دکتر اکبر اجرایی مدیر روابط عمومی و جمعی از مسوولان و مدیران ارشد دانشگاه، صبح امروز در جمع دانشجویان و خانواده های آنان حضور یافته و با آنان دیدار و گفت و گو کردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 27 شهریور 97، کد مطلب: 4406855:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
به نظرم اگر واحدها اجباری کار ورزی برای همه ی رشته ها در هر ترم بگذارند خیلی خوب میشه و به نفع دانشجوهاست.
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
0
ا.ف75
اهمیت این موضوع به قدریست که یه دانشجو اگه کاراموزی نره واقعا چیزی به درد بخوری یاد نگرفته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین