پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۱۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۹
اداره کل روابط عمومی وزارت نفت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: وزارت نفت از مدت‌ها پیش بدون هیاهو، همه راه‌های مطمئن فروش نفت را بررسی کرده و تمهیدات لازم را در نظر گرفته است تا در شرایط سخت تحریم بتواند در حد مقدورات برای فروش نفت اقدام کند.

شعارسال: اداره کل روابط عمومی وزارت نفت در خصوص توجه وزارت نفت به موضوعات مربوط به فروش نفت ایران اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: "به تازگی برخی افراد در اظهاراتی مدعی شده‌اند «در حالی‌که بازار تشنه نفت ایران است، وزارت نفت به عمد از فروش نفت خودداری می‌کند!» در این باره لازم است نکاتی به آگاهی عموم برسد.

هر چند که شاید نگاهی به نام و پیشینه افرادی که چنین دروغ‌های بزرگی را به زبان می‌آورند، ضرورت پاسخگویی به آنها را منتفی ‌کند، اما از آنجا که به نظر می‌آید در پس این جریان‌سازی‌ها، اهداف دیگری نهفته است به اطلاع افکار عمومی می‌رسانیم که وزارت نفت از مدت‌ها پیش بدون هیاهو، همه راه‌های مطمئن فروش نفت را بررسی کرده و تمهیدات لازم را در نظر گرفته است تا در شرایط سخت تحریم بتواند در حد مقدورات نسبت به فروش نفت اقدام کند.

لازم است مدعیان کم‌کاری وزارت نفت، اطلاعات دقیق و مستند این مشتریان «تشنه» را که می‌گویند وزارت نفت از فروش نفت به آنها خودداری کرده برای رسیدگی به وزارت نفت، کمیسیون ذی‌ربط مجلس شورای اسلامی، سازمان بازرسی کل کشور و دیگر مراجع ذی‌صلاح ارائه کنند، در غیر این‌ صورت بهتر است شرایط دشوار تحریم را عرصه حرکات ایذایی و تسویه‌حساب‌های سیاسی قرار ندهند.

خواست وزارت نفت این است که در این شرایط دشوار و نبرد سنگین اقتصادی با آمریکا بتواند نفت را در حداکثر مقدار ممکن به فروش برساند، اما تردید نداریم که در این راه مردم هرگز راضی نخواهند شد وزارت نفت تسلیم فضاسازی و فشارهای برخی دوستان بابک زنجانی شود تا به بهانه دور زدن تحریم‌ها ثروت ایران را به یغما برند.

می‌دانیم که این روزها عاشقان و تشنگان زیادی برای تصاحب نفت ایران وجود دارند، اما آنچه برای وزارت نفت اهمیت دارد اطمینان از دریافت وجه حاصل از فروش نفت است.

وزارت نفت بار دیگر اعلام می‌کند که به غیر از افرادی همچون بابک زنجانی که شاید این روزها دوباره وسوسه شده‌اند نفت کشور را در اختیار گرفته و پرداخت پول آن را به شیوه‌ها و آینده‌ای موهوم حواله دهند، آمادگی دارد به همه مشتریان مطمئن، به هر میزان که مایل باشند نفت بفروشد."


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 31 شهریور 1397 ، کدخبر: 1834269،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
ا.ف75
الان فرق بابک زنجانی با نور چشمی های دیگه چیه؟ وقتی برای گرفتن پول نفت مشکل داریم از همین کشور های محدود بدون شرط نیاز داریم به یه واسطه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
واقعا الان زمان اینه که برای بحرانهای پیش رومون نقشه بکشیم تا در صورت قرار گرفتن تو اون شرایط آمادگی داشته باشیم.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین