پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۳۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
اولین همایش و نمایشگاه صنایع غیرآهنی و فناوری‌های وابسته می‌تواند این فضا را برای فعالان این حوزه فراهم کند تا دیدی از وضعیت صنایع غیرآهنی در ایران و جهان در وضعیت کنونی و آینده را به‌دست آورند.

شعارسال: برگزاری میزگرد تخصصی چالش‌ها و فرصت‌های صنعت آلومینیوم از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در اولین همایش و نمایشگاه صنایع غیرآهنی و فناوری‌های وابسته با نگاهی به تولید و بازار است. تمرکز اصلی این همایش که هفته آینده (دهم و یازدهم مهر ماه) در تهران برگزار می‌شود، روی تولید و بازار فلزات غیرآهنی شامل آلومینیوم، مس، سرب و روی و طلا است.

در یکی از میزگردهای تخصصی این همایش قرار است گزارشی از وضعیت فعلی صنعت آلومینیوم در ایران و جهان در قالب سخنرانی ارائه شود. همچنین محورهای این میزگرد نیز در پنج بخش طبقه‌بندی شده است. سرمایه‌گذاری، رشد و توسعه؛ حمایت از تولید داخلی و اشتغال؛ تهدیدها و فرصت‌های ناشی از تحریم‌ها؛ تنظیم بازار و قیمت‌گذاری؛ خام‌فروشی یا توسعه صادرات محصولات نهایی از جمله محورهای این میزگرد است. اولین همایش و نمایشگاه صنایع غیرآهنی و فناوری‌های وابسته می‌تواند این فضا را برای فعالان این حوزه فراهم کند تا دیدی از وضعیت صنایع غیرآهنی در ایران و جهان در وضعیت کنونی و آینده را به‌دست آورند. در واقع، این همایش تلاش دارد تا بستری مناسب برای گردش اطلاعات در زمینه صنایع غیرآهنی برای سرمایه‌گذاران و تصمیم‌سازان این بخش ایجاد کند.

«چشم‌انداز تولید، مصرف و صادرات فلزات غیرآهنی و آلیاژها در افق ۱۴۰۴»، «مزیت‌‌های رقابتی و استراتژی‌های سرمایه‌‌گذاری در حوزه فلزات غیرآهنی در خاورمیانه»، «رقابت‌‌پذیری محصولات فلزی غیرآهنی در بازارهای داخلی و جهانی»، «ارزش افزوده، از محصولات خام تا آلیاژها» و «نقش تکنولوژی‌‌های نوین تولید و بازیافت در اقتصاد صنایع فلزات غیرآهنی» از جمله محورهای اصلی این همایش است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این همایش، می‌توانند با شماره تلفن ۸۷۷۶۲۳۵۰ تماس بگیرند یا به وب‌سایت http:/ / events.den.ir مراجعه کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار: 1مهر1397 ، کدخبر: 3443180: donya-e-eqtesad.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
0
ا.ف75
واقعا صنعت داره از بس که الومنیوم کم شده میخوابه! یه فکری بکنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
واقعا الان همه ی صنایع ما در خطر قرار دارند این همایش ها خیلی میتونه برای کسانیکه با این صنایع سروکار دارند مفید باشه.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین