پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۰۰۷۶
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۳
ورودی یاسوج از سمت دهستان دشت روم وضعیت مناسبی ندارد و هر طرف که سر را بچرخانیم شاهد وجود نایلون هایی هستیم که در زمین های کشاورزی رها شده اند.

شعارسال:  مسیر ورودی شهر یاسوج از سمت بابامیدان این روزها حال و روز خوبی ندارد و مورد بی مهری افرادی قرار گرفته است که دغدغه پاکیزه بودن شهر را ندارند و مواد اضافه از مصالح ساختمانی تا نایلون های مختلف را در طبیعت رها می کنند.

ورودی یاسوج از سمت دهستان دشت روم به سرآبتاوه نیز پر از نابلون هایی است که گویا از وانت های میوه فروش به جا مانده اند.

ورودی یک شهر نشان می دهد که ایا آن شهر می تواند برای یک مسافر مناسب باشد اما وقتی مسافران با چنین صحنه هایی مواجه شوند بدون شک نظر خوبی در خصوص آن شهر نیز نخواهند داشت.

از دهستان دشت روم که به سمت شهر یاسوج حرکت کنیم شاهد صحنه هایی خواهیم بود که جای تاسف دارد ابتدا به جاده دوپشته دشت روم می رسیم که می توان گفت هر روز بر روی این جاده تعداد زیادی پلاستیک زباله که پاره شده اند و به اطراف پخش شده اند وجود دارد.

بعد از دو پشته دشت روم در کنار جاده شیراز نیز تصاویری دیده می شود که در شان پایتخت طبیعت نیست، در کنار این جاده زباله های مختلف و مصالح ساختمانی ریخته شده است، جلو تر که برویم به تلخسرو می رسیم در این منطقه نیز به دلیل وجود وانت های میوه فروش شاهد پلاستیک ها و نایلون هایی هستیم که به اطراف رها شده اند و در زمین های کشاورزی خودنمایی می کنند.






شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 10 مهر 1397 ، کدخبر: 111244، www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین