پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۰۷۶۱
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵
عضو شورای شهر تهران روز جمعه اظهار داشت: شکایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان در حدود یک ماه پیش از سوی شعبه 4 دادسرای رسانه به بنده اعلام شد.وی تصریح کرد: موضوع شکایت ستاد امربه معروف و نهی از منکر اصفهان در خصوص توئیت و و نطق بنده مبنی بر 'انتخاب نوع پوشش حق زنان است' عنوان شده است.

شعارسال: امروز خبری مبنی بر احضار ناهید خداکرمی به دادگاه در شبکه های اجتماعی و برخی رسانه‌ها منتشر شد.

این عضو شورای شهر تهران روز جمعه اظهار داشت: شکایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان به خاطر توئیت و نطق های منتشر شده در حدود یک ماه پیش از سوی شعبه 4 دادسرای رسانه به بنده اعلام شد.

وی تصریح کرد: موضوع شکایت ستاد امربه معروف و نهی از منکر اصفهان در خصوص توئیت و و نطق بنده مبنی بر 'انتخاب نوع پوشش حق زنان است' عنوان شده است.

ناهید خداکرمی خاطرنشان کرد: عجیب است که چطور یک عضو شورای شهر که نماینده شهروندان است؛ حق بیان نظرات کارشناسی خود را در مورد موضوعات روز ندارد.

وی ادامه داد: وکیلم از هفته آینده این موضوع را از طریق دادسرا پیگیری خواهد کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری و اطلاع رسانی جماران، تاریخ انتشار: 13 مهر 1397 ، کدخبر: 1027545،www.jamaran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین