پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۷۳۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
ناهید خداکرمی با اشاره به اینکه جامعه برای پست‌های مدیریتی هنوز پذیرای زنان نیست، گفت: علی رغم اینکه در تلاش هستیم تا مدیران زن توانمند بتوانند در کنار مردان حرکت کننداما همچنان برای تحقق این امر موانع و مشکلات زیادی بر سر راه زنان وجود دارد
شعارسال:یک عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: حوزه زنان در مدیریت شهری مقداری تحت الشعاع سایر مشکلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شهر قرار گرفته است.

ناهید خداکرمی با اشاره به اینکه جامعه برای پست‌های مدیریتی هنوز پذیرای زنان نیست، گفت: علی رغم اینکه در تلاش هستیم تا مدیران زن توانمند بتوانند در کنار مردان حرکت کننداما همچنان برای تحقق این امر موانع و مشکلات زیادی بر سر راه زنان وجود دارد.

رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه زنان کارآفرین تا حدودی می تواند در این حوزه به ما کمک کند،اظهارکرد: زمانی می‌توانیم به این باور برسیم که یک زن هم از پتانسیل هایی برخوردار است که علاوه بر کارآفرینی و تولید در زمینه اشتغال نیز فعال باشد.

وی با بیان اینکه یک زن موفق می‌تواند دیدگاه عمومی را نسبت به زنان دیگر تغییر دهد، یادآور شد: زنان توانمند می توانند در جایگاه تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری نقش بسیار خوبی در بهبود دیدگاه عمومی داشته باشند.

خداکرمی اضافه کرد: یکی از اهداف مهم زن توانمندباید شناسایی زنان توانمند در جامعه باشد تا به همه نشان دهد که زن و مرد از نظر استعداد و توانایی با یکدیگر تفاوتی ندارند و هر دو می توانند در خدمت شهر و کشور باشند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه شهرداری تهران در حوزه کارآفرینی ماموریتی ندارد، گفت: شهرداری تهران برای ورود مستقیم به حوزه زنان سرپرست خانوار و ایجاد اشتغال برای آنها ماموریتی ندارد اما می‌تواند در راستای توسعه فعالیت‌های اجتماعی و ایجاد ثروت برای رفاه و آسایش مردم با مشارکت خود آن‌ها اقداماتی انجام دهد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار24شهریور 97، کد خبر: 97062412220 ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
0
0
ا.ف75
چرا این حرف رو می زنید؟ الان یعنی تقصیر انداختین گردن مردم جامعه؟ مردم اگر ظرفیتش رو نداشتن به خاطر این شعار ها نمیرفتن پای صندوق رای
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
0
0
بعد اونوقت بیاین بگین عدالت جنسیتی رو برقرا کنیم اینا دور از ذهنه
س.ق76
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
0
0
باید بستر مناسب فراهم بشه. با این حرفها که اتفاقی نمیافته.
م.ا75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
1
0
بطور کلی زنان دید دقیق تر و همه جانبه تری نسبت به مردان دارن و برای پست های مدیریتی خیلی لازم و ضروری هستن....اگه جامعه بپذیره

س ی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین