پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۳۱
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
مهدی چمران در دویست پنجاه و پنجمین جلسه شورا افزود: متاسفانه موضوع معادن شن و ماسه در منطقه 18 به فراموشی سپرده شده است حال آنکه این معادن باید خیلی زودتر تعطیل می شد

شعار سال: مهدی چمران در دویست پنجاه و پنجمین جلسه شورا افزود: متاسفانه موضوع معادن شن و ماسه در منطقه 18 به فراموشی سپرده شده است حال آنکه این معادن باید خیلی زودتر تعطیل می شد.

وی گفت: به استانداری، فرمانداری، وزارت صنایع و معادن و نیروی انتظامی هشدار می دهیم که هر چه زودتر اقدام به تعطیلی این معادن کنند که در غیر اینصورت به روش های دیگر متوسل خواهیم شد.
چمران افزود: اگر امروز به سبب شرایط جوی مشکلات این معادن فراموش شده است در روزهای آینده که مشکلات گرد و غبار ناشی از این معادن جان شهروندان را به لبشان می رساند چگونه حل خواهد شد.
وی گفت: در همین بارندگی های اخیر فاصله رودخانه کن با این گودهایی که برداشته شده به 3 متر رسیده که اگر به این امر رسیدگی نشود خطر سیل یک تهدید بالقوه خواهد بود.
چمران با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری در خصوص قاچاق کالا نیز گفت: همانطور که ایشان فرمودند در رابطه با قاچاق کالا آنگونه که باید برخورد نمی شود.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: چندی پیش هم به وجود میوه های قاچاق اشاره کرده بودیم که واقعا مایه شرمندگی است، در کشوری با این امکانات و زیر بنای کشاورزی برخی میوه قاچاق می کنند.
چمران تاکید کرد: میوه قاچاق نباید پیدا شود و ما انتظارمان از شهرداری تهران این است که این موضوع را دنبال کنند.
وی افزود: نکته ی دیگری که باید یاد آوری کنیم بحث خرید های خارجی است که خوشبختانه شهرداری تهران در خصوص حمایت از تولیدات داخلی جهت گیری خوبی داشته و این قاعده را رعایت کرده است. امیدواریم همه سازمان ها از خرید مواد خارجی که نظیرش در کشور تولید می شود خودداری کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین به افتتاح نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب اشاره کرد و گفت: بعد از سالها و بعد از تحمل و رنج و مشقت های فراوان با تلاش مدیریت شهری نمایشگاه کتاب به شهر آفتاب منتقل شد و امیدواریم ثمرات خوبی هم به همراه داشته باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، ناریخ انتشار: 12 اردیبهشت 1395 ، کد مطلب: 1117735 www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین