پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۱۶
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۰
رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه علت تغییر کاربری کمپ شفق تنها کمبود ظرفیت نگهداری برای مردان معتاد بوده است، در واکنش به پیشنهاد طرح عقیم‌سازی زنان معتاد گفت: این طرح باید از منظر فرهنگی، اجتماعی مورد بررسی قرار گیرد اما بیان اینگونه طرح‌ها مشکلی ندارد و قابل بررسی است.

شعارسال: رحمت‌اله حافظی در مورد تغییر کاربری کمپ شفق از زنانه به مردانه اظهار کرد: ظرفیت موجود برای نگهداری زنان معتاد متجاهر کفایت می‌کند.

وی افزود: اگر در سطح شهر زن معتادی که در عین حال رها شدن است، دیده شود با توجه به ظرفیت موجود بلافاصله آن‌ها را به مکان مناسب برای نگهداری انتقال می‌دهیم.

رئیس کمیسیون محیط زیست و حدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه برای نگهداری مردان معتاد با محدودیت ظرفیت روبرو بودیم، اضافه کرد: کمپ‌هایی که برای نگهداری آقایان پیش‌بینی شده ظرفیت‌شان تکمیل و مردان معتاد در سطح شهر پراکنده شده بودند.

حافظی با بیان اینکه این تغییر ظرفیت تنها برای افزایش ظرفیت آقایان صورت گرفته است، عنوان کرد: ظرفیت خالی و البته کافی برای پذیرش زنان معتاد در سطح پایتخت وجود دارد.

رئیس کمیسیون محیط زیست و حدمات شهری شورای شهر تهران در واکنش به پیشنهاد عقیم‌سازی زنان معتاد که از سوی معاونت زنان ریاست جمهوری مطرح شده بود، گفت: این طرح باید مورد بحث و بررسی قرار گیرد. طی کردن مسیر این طرح، حواشی مختلفی دارد.

وی ادامه داد: این طرح باید از منظر فرهنگی و اجتماعی مورد بررسی قرار گیرد تا در نهایت مسئولان به یک اجماع نظری در این خصوص برسند. این طرح به طور حتم مزایا و معایب خاص خود را دارد که باید زیر نظر کارشناسان روانشناسی و حوزه اجتماعی مورد بررسی قرار گیرد.

حافظی تاکید کرد: بیان اینگونه طرح‌ها مشکلی ندارد و قابل بررسی است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 9اردیبهشت1395، کدخبر: 99793: www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین