پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۶۱۸۲
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۵
نمایندگان مجلس به منظور هدفمندسازی معافیت‌ها و شفاف‌سازی حمایت‌های مالی دولت، سازمان امور مالیاتی را موظف کردند مالیات با نرخ صفر را جایگزین معافیت‌های قانونی کند.

شعارسال: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه) پارلمان رسیدگی به لایحه دائمی شدن برخی احکام قوانین برنامه‌های پنج‌ساله توسعه جمهوری اسلامی ایران را ادامه دادند و مواد الحاقی 16 و 17 این لایحه را پس از بحث و بررسی به تصویب رساندند.

به موجب مصوبه مجلس، به منظور هدفمندسازی معافیت‌ها و شفاف‌سازی حمایت‌های مالی دولت، سازمان امور مالیاتی موظف است مالیات با نرخ صفر را جایگزین معافیت‌های قانونی کند و موارد آن را در ردیف‌های جمعی- خرجی بودجه سالانه، محاسبه و درج نماید.

همچنین در ماده الحاقی 17 این لایحه مقرر شد هر گونه تخفیف، بخشودگی حقوق و عوارض شهرداری‌ها توسط دولت و قوانین مصوب منوط به تأمین آن در بودجه عمومی سنواتی است. در غیر این‌صورت بخشودگی و تخفیف حقوق و عوارض شهرداری ممنوع است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 13 اردیبهشت 1395، کدمطلب: 13950213000325 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین