پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۳۲۵
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۶
رفتن به شهر آفتاب از طریق راه ه های بسیاری امکان پذیر است. شما می توانید با خواندن این گزارش آسان ترین روش برای رفتن به شهر آفتاب را انتخاب کنید‎.

شعارسال: بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران از فردا 15 اردیبهشت، برای اولین بار در مجموعه نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش، امسال برخلاف سال های گذشته باید برای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به خارج از شهر برویم و این سوال پیش می آید که چگونه می شود خود را به نمایشگاه کتاب تهران واقع در شهر آفتاب رساند.

این گزارش سعی دارد راه های رسیدن به شهر آفتاب را بررسی کند.

*خودروی شخصی

برای رسیدن به نمایشگاه کتاب باید وارد آزادراه خلیج فارس شد. اتوبان‌های امام علی، چمران و آیت‌الله سعیدی در نهایت به آزادراه خلیج فارس می‌رسند. شهر کتاب درست در ضلع روبه‌روی حرم مطهر قرار گرفته است و شهر آفتاب یک پارکینگ اختصاصی برای خودروهایی دارد که قرار است به نمایشگاه کتاب بروند و اگر مسافر شهر آفتاب هستید، نیازی نیست در عوارضی پولی پرداخت کنید.

*شهر آفتاب

برای رسیدن به شهر آفتاب باید وارد خط قرمز رنگ بشوید. این خط از متروی تهران را به نام خط یک می‌شناسند. اینجا همان خط مترویی است که ایستگاه کهریزک را به ایستگاه تجریش وصل می‌کند. ایستگاه شهر آفتاب هم یکی از ایستگاه‌های جدید متروی تهران است که همزمان با راه افتادن نمایشگاه کتاب مسافرگیری می‌کند.

قطارهای مترو از اولین روز نمایشگاه کتاب یعنی ۱۵ اردیبهشت‌ماه،‌از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح کارش را آغاز می‌کند. فاصله‌ی زمانی حرکت هر قطار هم فعلا ۱۵ دقیقه است. آخرین قطار شهر آفتاب را ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه‌ی شب ترک می‌کند.

*اتوبوس

اگر می‌خواهید با اتوبوس به نمایشگاه کتاب و شهر آفتاب بروید،‌ باید از میدان تجریش ، میدان صنعت،‌ میدان نوبنیاد، پایانه بیهقی، میدان رسالت، پایانه تهران‌پارس، میدان آزادی، میدان راه آهن، ترمینال جنوب، پایانه خاوران، پایانه نعمت‌آباد و پایانه شاهد اتوبوس‌های شهر آفتاب،نمایشگاه کتاب را سوار شوید.

*تاکسی

برای رسیدن به نمایشگاه کتاب می‌توانید از تاکسی‌ یا ون‌هایی که در میدان تجریش، میدان نوبنیاد، میدان صنعت، پایانه بیهقی، میدان رسالت، پایانه تهران‌پارس، ترمینال آزادی، ترمینال جنوب، میدان راه آهن، پایانه خاوران، پایانه نعمت‌آباد و پایانه شاهد به نمایشگاه کتاب می‌روند، استفاده کنید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار خبر 14 اردیبهشت 1395، کدمطلب: 168688 ،www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین