پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۶۳۶۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
رایزن علمی ایران در هند و شبه‌قاره اعلام کرد:‌ ۴ هزار دانشجوی ایرانی در هند مشغول به تحصیل هستند که ۲۰ درصد برای بازگشت به کشور اقدامات اولیه را انجام داده‌اند
شعار سال : رایزن علمی ایران در هند و شبه‌قاره اعلام کرد:‌ ۴ هزار دانشجوی ایرانی در هند مشغول به تحصیل هستند که ۲۰ درصد برای بازگشت به کشور اقدامات اولیه را انجام داده‌اند.
محمدرضا خلیلی  اظهار کرد: حدود ۴ هزار دانشجوی ایرانی در هند مشغول به تحصیل هستند که حدود ۲۰ درصد برای بازگشت به کشور اقدامات اولیه را انجام داده‌اند.
وی افزود: با تعدادی از درخواست‌ها برای بازگشت موافقت شده است و در برخی از دانشگاه‌های کشور پذیرش شده‌اند، اما تعداد زیادی هم منتظر بررسی درخواست‌هایشان هستند.
رایزن علمی جمهوری اسلامی ایران در هند و شبه‌قاره گفت: تعدادی از دانشجویان دوره دکتری قصد دارند مجوز دکتری ترددی بگیرند و بتوانند مدت‌ زمان بیشتری را در کشور باشند.
خلیلی ادامه داد: تنگناهای ارزی برای دانشجویان ایرانی خارج از کشور مشکلات زیادی را ایجاد کرده و هزینه‌های آنها را چند برابر کرده است.

شعار سال، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا،تاریخ انتشار: 28 مهر1397، کدخبر:319215،ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
این افراد باید به روش های مختلف اتفاقی بیوفته تا به کشور خودشون برگزدن
ح.76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
تو زمینه ها پیراپزشکی و پزشکی تحصیل بسیار راحت و عیار علمی پایین اما هزینه های تقریبا بالاست


س ی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین