پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۵۹۲۳
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴
با تصویب قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در مناصب دولتی و قطعی شدن خداحافظی خباز با صندلی استانداری خراسان شمالی، اسامی افراد مختلفی به‌عنوان گزینه‌های استانداری مطرح می‌شود.

شعارسال: با تصویب قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در مناصب دولتی و قطعی شدن خداحافظی خباز با صندلی استانداری خراسان شمالی، اسامی افراد مختلفی به‌عنوان گزینه‌های استانداری مطرح می‌شود.

در این میان افرادی هم‌چون سید محمدرضا هاشمی و سعادت بهرامی در صدر گمانه‌زنی‌ها هستند. در روزهای گذشته نیز اخباری مبنی بر تعیین مجید پورعیسی به‌عنوان سرپرست استانداری به گوش رسید که هنوز هیچ‌کدام از این اخبار از سوی منابع مطلع تایید نشده است.

سید محمدرضا هاشمی که به‌عنوان یکی از گزینه‌های اصلی استانداری نامش مطرح است، هم‌اکنون فرماندار شهرستان شاهرود بوده و سابقه فرمانداری و بخشداری در شهرهای مختلف استان خراسان شمالی را در کارنامه دارد.

سعادت بهرامی نیز از افرادی است که نامش در لیست گزینه‌های استانداری وجود دارد. وی از مدیران استان اصفهان است که بالاترین سمت مدیریتی‌اش، مدیرعاملی شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان بوده است. تنها سابقه وی در مجموعه وزارت کشور نیز مدیریت سازمان همیاری شهرداری‌های اصفهان است.

افرادی چون سید سلمان ساسانی، سخنگوی وزارت کشور و عیسی فرهادی فرماندار فعلی تهران نیز در لیست گزینه‌های استانداری خراسان شمالی وجود دارند. البته تا‌کنون نمایندگان مردم خراسان شمالی در مجلس از اظهار‌نظر در این زمینه خودداری کرده‌اند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 8آبان1397 ، کدخبر: 1864814: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین