پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۱۸۱
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
شکل گیری روابط افراد در شبکه های اجتماعی به دلیل شرایطی که این فضا بوجود آورده به سهولت انجام می پذیرد که البته تهدیداتی را نیز به دنبال دارد.

شعارسال: سهولت ارتباط در فضای مجازی به خصوص در شبکه های اجتماعی تعاملی یکی از مهمترین ویژگی هایی است که کاربران را به سمت خود جذب میکند، افراد در این فضا در دسترس هستند، هویت ثانویه برای خود می سازند، خلاء هایی که در زندگی حس می کنند به راحتی در این فضا پر می شود و نکته مهم اینجاست که برقراری ارتباطی که در دنیای واقعی گاه به سختی انجام می پذیرد در این فضا آسان خواهد بود که این مساله اگر کنترل نشود تبعات فرهنگی اجتماعی به دنبال خواهد داشت.

این اینفوگرافی روابط نامتعارف در فضای مجازی را معرفی می کند و از حضور خطرناک کودکان در این فضا، افرادی که در معرض خطر هستند، راهکاری مدیریت روابط، آمار ازدواج و طلاق و ... سخن می گوید.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 18اسفند1395 ، کدخبر: 6008729: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین